Nike Air Max Day з’явилося у 2014 році, задовго до того, як кросівки стали основним атрибутом грайм- та хіп-хоп сцени з кінця 80-х і до 2000-х років. Хоча ранні часи цих субкультур минули, ці рухи продовжують жити на нових музичних сценах по всьому світу. Історичний зв’язок між андеграундною музикою та Air Max залишається беззаперечним.
Щоб відзначити День Nike Air Max, 26 березня, бренд віддав шану музичним сценам, які допомогли йому стати легендарним. Спільно з рітейлером одягу JD Sports та агентством-партнером AKQA компанія Nike створила ON.AIR.MAX, радіопередачу, що транслюється у прямому ефірі з майданчика JD Sports на Таймс-сквер.
Шоу дозволило глядачам знову поринути в атмосферу класичного піратського радіо, висуваючи на перший план сучасних виконавців. Віддаючи шану олдскульним радіо-роздачам, щасливі слухачі дзвонили, щоб отримати ексклюзивні призові набори Air Max Day, включаючи культові вініли та класичні силуети Air Max. Покупці в магазині змогли розблокувати нові Air Max Pulse, які були представлені ексклюзивно в JD Sports, і це при знайомстві з новим поколінням андеграундної музичної сцени Нью-Йорка.
Nike також запросила спеціального гостя, зірку Bel-Air Джабарі Бенкса, зірку серіалу «Бель-Ейр».
«Це так надихає бачити, як нове покоління збирається разом, щоб відзначити те, чим насправді є Air Max: пристрасть і бунтарська творчість — дві риси, які андеграундні артисти втілюють найкраще», — сказала Лучіана Кані, виконавчий креативний директор AKQA.
День Air Max 2023 супроводжувався зовнішньою рекламою, присвячену Air Max 1, що представлена 3D-білбордами в Китаї.
«Ми особливо раді, що це свято оживає завдяки радіостанції, адже для андеграундних артистів дуже важливо почути свою музику в мейнстрімному ефірі. А для покоління, яке рідко взаємодіє з радіо, це такий незабутній та унікальний спосіб познайомити їх з новими артистами та Air Max», — сказала Кані.