«Іноді про упаковку забувають. Але люди можуть не усвідомлювати, що це може вплинути на навколишнє середовище», — сказав Річ Гастінгс, дизайнер коробок для взуття Nike.
Працюючи над серією кросівок Space Hippie, випущених у 2020 році і що складаються з перероблених матеріалів на 25–50 %, Гастінгс та його команда вигадали ідею коробки для взуття, яка відповідала б ініціативам Nike щодо зниження впливу на навколишнє середовище.
Щоб створити рішення, яке б протистояло галузевим традиціям, команда розробила «одну коробку», щоб пройти краш-тести, гарантуючи, що вона витримає подорож до будь-якого будинку по всьому світу.
Винахід допомагає Nike, позбавляючи необхідності використовувати зовнішню коробку або будь-яку додаткову упаковку. Порівняно з традиційною упаковкою «одна коробка» скорочує кількість відходів на 51% для окремих онлайн-замовлень, незалежно від того, яка модель взуття продається.
Замість помітного логотипу на коробці Гастінгс віддав перевагу приглушеному вигляду. Крім того, замість того, щоб використовувати багато скотчу, кришка коробки кріпиться клейкою стрічкою, а додаткова смужка надається покупцеві, якщо йому потрібно повторно запечатати коробку для повернення.
І останнє, але не менш важливе: команда звернулася до білого чорнила, яке не залишало плям на білій підошві кросівок, використовуючи метод друку, який споживав би менше води, щоб зменшити загальну площу «одної коробки».
Хоча це не означає, що «одна коробка» замінить усі існуючі на даний момент взуттєві коробки Nike, Хастінгс сказав, що дизайн все ще може розвиватися в рамках мети бренду зі скорочення упаковок продукту, навіть коли йдеться про папір, який використовується для набивання взуття, або про пластикові пакети, в які упаковують предмети одягу.