Незвичайний різдвяний ролик розповів про боротьбу Санти з раком
19 Гру 2023, 14:10

Незвичайний різдвяний ролик розповів про боротьбу Санти з раком

Ролик від креативної агенції Publicis Conseil розповів сучасну різдвяну казку, у якій вигадка і реальність навмисно переплітаються. Він розповідає невідому, але правдиву історію: Санта Клаус може хворіти на рак.

Кампанія зі збору коштів для Gustave Roussy, провідного онкологічного центру Франції та Європи, має на меті зруйнувати репутацію раку як смертного вироку, інформуючи аудиторію про неймовірний прогрес, досягнутий у лікуванні цієї хвороби. Сьогодні 66% випадків раку виліковні, а за останні 10 років наука досягла більшого прогресу, ніж за 100 років.

«Святковий сезон, під час якого ми знімаємо цей фільм, — це можливість звернутися до магії Різдва та всіх емоцій і спогадів, які воно уособлює, у час року, коли французи близькі до своїх рідних і схильні до великої щедрості. Це можливість зробити наше послання про зцілення частиною всесвітньої історії та нагадати людям про те, наскільки пожертви можуть прискорити дослідження. Ми пишаємося цим чудовим фільмом, який є променем надії для всіх онкохворих та їхніх родин», — заявив професор Фабріс Барлезі, виконавчий директор Gustave Roussy.

Фільм проводить глядачів через подорож Санти у боротьбі з раком у клініці Gustave Roussy, а також демонструє непохитну підтримку, яку він отримував від своєї доньки та медичного персоналу, аж доки не настала ремісія.

Як і кожен, хто страждає від хвороби, Санта Клаус переживає моменти сумнівів, відчаю і смутку, але також і радості. Оскільки хвороба позбавила його атрибутів, які роблять його Санта-Клаусом в очах кожного — довгої бороди і білого волосся — він продовжував працювати у своїй майстерні, щоб забезпечити дітям Різдво, незважаючи на важке лікування, чого б це йому не коштувало.

Універсальний вплив фільму показує, що хвороба вражає не лише інших людей, і що навіть якщо Санта Клаус, цей вічний персонаж, пов’язаний з дитинством, хворіє.

Кампанія стартує на телебаченні та в диджитал форматі з 20 грудня, а потім у кінотеатрах. Кампанія була створена на безоплатній основі Publicis Conseil за підтримки Prodigious та Publicis Media.

Розкажіть друзям про новину