Next-level service: український виробник бʼюті-техніки провів ребрендинг
16 Сер 2024, 14:10

Next-level service: український виробник бʼюті-техніки провів ребрендинг

Fedoriv Agency розробило бренд-візію та візуальну ідентичність для великого українського виробника професійної бʼюті-техніки Shemax.

Салонна техніка Shemax продається в 40+ країнах Європи та у США, а виробляється в Україні. Це — сімейний бізнес родини Шелестів, який буквально за кілька років виріс у велике виробництво, міцно зарекомендувавши себе серед бʼюті-профі.

У листопаді 2023 року Андрій Федорів на своїй сторінці у Facebook розповів про виклики бізнесу під час війни.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Наша перша стратсесія мала бути присвячена бренду, а натомість ми домовились зупинити будівництво ще одного заводу. Адже на той момент розвиток виробництва вже перевищував розвиток бренду, і він просто відволікав би власників і ресурси від основного бізнесу.
Андрій Федорів
CEO Fedoriv Group

Пів року потому Shemax виходять з ребрендингом, розробленим Fedoriv Agency: оновлене позиціонування, візуальна ідентичність, ключові елементи стилю і паковання продукту.  

Коли ми побачили візію «Наступний рівень сервісу», пазл склався. Бо це дуже про нас і те, що ми робимо. Ми допомагаємо майстриням переходити на наступний рівень сервісу.
Тетяна Шелест
засновниця і маркетинг-директор бренду Shemax

«Ми самі як компанія, — це постійний розвиток і перехід на нові рівні: релокейт під час війни, будівництво нового виробництва, відкриття продажів у США, запуск нових продуктів», — каже Тетяна.  

Оновлена візуальна ідентичність Shemax найбільше подібна до класичного преміум фешeн-бренду: стримана та витончена. Ми оновили логотип, палітру кольорів і розробили власні шрифти для бренду.
Юрій Шеденко
дизайн-директор Fedoriv Agency

«Змін зазнав також продукт: щоб відповідати категорії преміум, оновили дизайн захисної решітки основного продукту та розклали його на інші продукти. Під час роботи над дизайн-елементами створили додаткову графіку стилю — патерн, який утворюється на основі логотипа та ідеї “next-level service”. І додали транспортну коробку, щоб паковання продукту доходило до замовника у своєму найкращому стані», — розповідає про роботу агенції Юрій Шеденко, дизайн-директор Fedoriv.

Розкажіть друзям про новину