Next-level service: український виробник бʼюті-техніки провів ребрендинг
16 Сер 2024, 14:10

Next-level service: український виробник бʼюті-техніки провів ребрендинг

Fedoriv Agency розробило бренд-візію та візуальну ідентичність для великого українського виробника професійної бʼюті-техніки Shemax.

Салонна техніка Shemax продається в 40+ країнах Європи та у США, а виробляється в Україні. Це — сімейний бізнес родини Шелестів, який буквально за кілька років виріс у велике виробництво, міцно зарекомендувавши себе серед бʼюті-профі.

У листопаді 2023 року Андрій Федорів на своїй сторінці у Facebook розповів про виклики бізнесу під час війни.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Наша перша стратсесія мала бути присвячена бренду, а натомість ми домовились зупинити будівництво ще одного заводу. Адже на той момент розвиток виробництва вже перевищував розвиток бренду, і він просто відволікав би власників і ресурси від основного бізнесу.
Андрій Федорів
CEO Fedoriv Group

Пів року потому Shemax виходять з ребрендингом, розробленим Fedoriv Agency: оновлене позиціонування, візуальна ідентичність, ключові елементи стилю і паковання продукту.  

Коли ми побачили візію «Наступний рівень сервісу», пазл склався. Бо це дуже про нас і те, що ми робимо. Ми допомагаємо майстриням переходити на наступний рівень сервісу.
Тетяна Шелест
засновниця і маркетинг-директор бренду Shemax

«Ми самі як компанія, — це постійний розвиток і перехід на нові рівні: релокейт під час війни, будівництво нового виробництва, відкриття продажів у США, запуск нових продуктів», — каже Тетяна.  

Оновлена візуальна ідентичність Shemax найбільше подібна до класичного преміум фешeн-бренду: стримана та витончена. Ми оновили логотип, палітру кольорів і розробили власні шрифти для бренду.
Юрій Шеденко
дизайн-директор Fedoriv Agency

«Змін зазнав також продукт: щоб відповідати категорії преміум, оновили дизайн захисної решітки основного продукту та розклали його на інші продукти. Під час роботи над дизайн-елементами створили додаткову графіку стилю — патерн, який утворюється на основі логотипа та ідеї “next-level service”. І додали транспортну коробку, щоб паковання продукту доходило до замовника у своєму найкращому стані», — розповідає про роботу агенції Юрій Шеденко, дизайн-директор Fedoriv.

Розкажіть друзям про новину