30 Сер 2022, 15:51

Невгамовні разом із my coffee factory розробили новий продукт — каву для сну

Ще у світлі часу до війни, ми вигадали тестове для нових людей в Невгамовні. Завдання було не зі стандартних — «придумайте рекламу порошку», ми зробили тестове, яке б трішки «зламало» мозок із самого початку. Кава для сну — продукт-оксюморон, бо всі ж звикли пити каву зранку для бадьорості, а тут можна пити каву хоч о 12 ночі. Ми дали це завдання потенційним кандидатам, а самі пішли з цією ідеєю до my coffee factory. 

І ось, через півроку, після сотні смакових експериментів my coffee factory випускає каву для сну, де в складі не тільки кава без кофеїну, а ще й ягоди та ароматні заспокійливі трави. Упаковку з ефектом засинання розробили ми, як і нову рекламну кампанію.

І все це під час війни — оце суперсила! Зараз ми всі бажаємо, щоб війна залишилась у страшних снах, а ось кава для сну тепер реальність. Ролики складаються з неймовірного вінегрету актуальних новин, в яких є котик Джонсонюк, тож дивіться. Спокійних снів!

Нагадуємо, що MMR розпочав прийом заявок для участі в Конкурсі PR-кейсів.

Ознайомитися з номінаціями, правилами подачі кейсів та заповнити анкету для участі можна тут. Найяскравіші кейси будуть представлені згодом на сторінках mmr.ua та лендингу конкурсу. Найкращі кейси оргкомітет MMR нагородить під час PR марафону 8 листопада.

Подати заявку

Розкажіть друзям про новину

Нове відео