Невдала сімейна вечеря врятована напоєм у ролику Cann
29 Гру 2022, 11:52

Невдала сімейна вечеря врятована напоєм у ролику Cann

Cann, бренд конопляних тоніків, використав свою новорічну кампанію, щоб визнати те, що багато людей вже знають — свята можуть бути отруйною сумішшю п’яних конфліктів.

У стилізованому та похмуро-комедійному сценарії Cann вирішує конфлікт однієї сім’ї за допомогою своїх напоїв з низьким вмістом ТГК та швидкої доставки з нового додатка для покупок канабісу Jane. Ролик включає різноманітний акторський склад і оригінальну пісню Крістофера Беара з групи Grizzly Bear.

Реклама продовжує позиціонувати Cann як «соціальний тонік» та альтернативу традиційним коктейлям на основі спиртних напоїв.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Ми хотіли взяти ідею сімейних зібрань, які є джерелом занепокоєння, якого деякі люди бояться і покладаються на алкоголь, щоб впоратися з цим», — сказав Люк Андерсон, співзасновник Cann.

Короткометражний фільм, який отримав назву «Cann-Do Holiday», перетворюється з «похмурого та негативного на мрійливий та ейфоричний», — сказав Андерсон.

Остання робота Cann випущена в той час, коли напої з додаванням ТГК стають популярніші по всій країні. Як і раніше, будучи нішевою категорією, на частку якої припадає менше 2% від загального обсягу продажів каннабісу, ці продукти набули вибухової популярності, визнані привабливими та доступними, особливо для необізнаних. Згідно з Headset, поряд із їстівними продуктами, такими як жувальні цукерки та шоколад, напої тепер вважаються «постійними переможцями» у напруженому четвертому кварталі.

Основною метою Cann були випадкові споживачі трави, непитущі та величезна адресна аудиторія, яка в даний час може не споживати, але була б відкрита, щоб спробувати. Напої бренду, що містять від 2 до 5 міліграмів ТГК, можуть вважатися добрим стартом для таких потенційних покупців.

Згідно з нещодавнім дослідженням Sunrise House, середній американець випиває на 27% більше алкоголю у святковий сезон у порівнянні з рештою року, при цьому 23% вважають себе «сильно п’ючими» в період між Днем Подяки та Новим роком, а 27% кажуть, що п’ють міцніше спиртне у цей час.

Cann має намір звернутися до наслідків такої поведінки і закликати людей переглянути свої відносини з алкоголем, хоч і досить безтурботно та висококонцептуально, за допомогою свого ролика.

Ролик «Cann-Do Holiday» випущений зі слоганом «Ви не можете змінити свою сім’ю, але ви можете змінити свій напій».

Розкажіть друзям про новину