Не всі вживані речі — вживані: SHOTS запустили кампейн для OLX
15 Бер 2024, 11:01

Не всі вживані речі — вживані: SHOTS запустили кампейн для OLX

Цього року сформувався новий креативний союз: агенція SHOTS виграла тендер на обслуговування OLX і вже зарелізила перший спільний кампейн. Про що він та як його створювали — розказуємо нижче.

Що по брифу?

OLX хотіли збільшити кількість активних юзерів, що купують вживані товари. Непроста задача, бо всі, хто і так купують вживане, знають, навіщо вони це роблять. А ті, хто не купують — мають свої причини цього не робити. Хоча теж прекрасно знають про OLX.

Тож задача, яка стояла перед SHOTS — змінити поведінку тих, хто не звик купувати вживане. І ось, як креативники до цього підійшли.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Спочатку — зрозуміти барʼєри.

Яких насправді багато. Бо, якщо найчастіший барʼєр в магазинах — кусючі ціни, то у випадку з OLX — все трохи складніше. Люди не довіряють вживаним речам з різних причин: хтось вважає, що річ вже віджила своє. Хтось боїться, що попередній власник погано з нею обходився. А комусь просто важливо, щоб річ була новою. 

Далі — завдання із зірочкою. Придумати, як ці барʼєри здолати. 

Рішення знайшлось, коли креативники з SHOTS поставили собі питання: «А чому люди продають речі на ОЛХ?». І у пошуках відповіді дослідили безліч оголошень.

Виявилось, що багато речей на ОLХ так і не встигли стати вживаними.

Хобі, на які не знайшлось часу, замовлення з інтернет-магазинів, що не підійшли за розміром, і просто невдалі подарунки. Таких кейсів багато, тож у SHOTS зрозуміли — це ідеальний драйвер, щоб залучити адептів «нових речей». 

Так і зʼявилося повідомлення «Не всі вживані речі — вживані», яке врешті й стало основою великої кампанії.

Залишилось зібрати як можна більше причин, через які люди продають нові речі, відібрати з них девʼять найліпших і зняти три життєвих ролики. Все для того, щоб девʼять з десяти глядачів запалились ідеєю купити на OLX щось новеньке, але за менші гроші. 

А далі — ще два ринки.

Бо концепція виявилась настільки універсальною, що з легкістю розклалась ще й під ринки Казахстану та Узбекистану. Тож SHOTS зняли ще два ролики, але з урахуванням менталітету цих країн.

Розкажіть друзям про новину