Цього року сформувався новий креативний союз: агенція SHOTS виграла тендер на обслуговування OLX і вже зарелізила перший спільний кампейн. Про що він та як його створювали — розказуємо нижче.
Що по брифу?
OLX хотіли збільшити кількість активних юзерів, що купують вживані товари. Непроста задача, бо всі, хто і так купують вживане, знають, навіщо вони це роблять. А ті, хто не купують — мають свої причини цього не робити. Хоча теж прекрасно знають про OLX.
Тож задача, яка стояла перед SHOTS — змінити поведінку тих, хто не звик купувати вживане. І ось, як креативники до цього підійшли.
Спочатку — зрозуміти барʼєри.
Яких насправді багато. Бо, якщо найчастіший барʼєр в магазинах — кусючі ціни, то у випадку з OLX — все трохи складніше. Люди не довіряють вживаним речам з різних причин: хтось вважає, що річ вже віджила своє. Хтось боїться, що попередній власник погано з нею обходився. А комусь просто важливо, щоб річ була новою.
Далі — завдання із зірочкою. Придумати, як ці барʼєри здолати.
Рішення знайшлось, коли креативники з SHOTS поставили собі питання: «А чому люди продають речі на ОЛХ?». І у пошуках відповіді дослідили безліч оголошень.
Виявилось, що багато речей на ОLХ так і не встигли стати вживаними.
Хобі, на які не знайшлось часу, замовлення з інтернет-магазинів, що не підійшли за розміром, і просто невдалі подарунки. Таких кейсів багато, тож у SHOTS зрозуміли — це ідеальний драйвер, щоб залучити адептів «нових речей».
Так і зʼявилося повідомлення «Не всі вживані речі — вживані», яке врешті й стало основою великої кампанії.
Залишилось зібрати як можна більше причин, через які люди продають нові речі, відібрати з них девʼять найліпших і зняти три життєвих ролики. Все для того, щоб девʼять з десяти глядачів запалились ідеєю купити на OLX щось новеньке, але за менші гроші.
А далі — ще два ринки.
Бо концепція виявилась настільки універсальною, що з легкістю розклалась ще й під ринки Казахстану та Узбекистану. Тож SHOTS зняли ще два ролики, але з урахуванням менталітету цих країн.