Навіть найкращі друзі не діляться своїми Чікен МакНагетс у ролику McDonald’s
11 Тра 2023, 13:33

Навіть найкращі друзі не діляться своїми Чікен МакНагетс у ролику McDonald’s

Навіть найкращі друзі неохоче діляться своїми нагетсами в ролику від McDonald’s.

McDonald’s відзначив 40 років курячих нагетсів, запрошуючи британців вирішити, хто є #McNuggetWorthy, тобто вартий нагетсу.

З рідкісним фокусом на покоління Z, кампанія базується на розумінні того, що навіть найкращі друзі не будуть легко ділитися своїми нагетсами. Агенція Leo Burnett та режисер Сем Браун з Rogue Films створили 30-секундний рекламний ролик.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Ролик у стилі манги показав двох подруг, одна з яких не захотіла ділитися нагетсами. У відео прозвучало послання: «Вони можуть бути твоїми найкращими друзями, але чи варті вони #McNuggetWorthy?».

Ендрю Лонг та Джеймс Міллерс, креативні директори Leo Burnett UK, зазначають: «Є друзі, а є друзі, з якими ви готові розділити нагетси. Тож що може бути кращим способом відсвяткувати 40-й день народження нагетсів, ніж смілива, весела кампанія, яка просить шанувальників перевірити свою дружбу на міцність абсолютно новим способом: «Чи вони #McNuggetworthy?».

Кампанія #McNuggetWorthy, орієнтована на аудиторію переважно покоління Z, має підвищений акцент на соціальні платформи, включаючи TikTok, Instagram, Snapchat і Twitter, щоб підтримати ідею #McNuggetWorthy.

McDonald’s запропонує шанувальникам вирішити, хто гідний їхніх нагетсів за допомогою «Шкали McNuggetWorthy», ставлячи покоління Z у центр спорів завдяки партнерству з британським діджитал виданням LadBible, укладеному з OMD UK. Запитавши аудиторію, які дружні вчинки вони вважають гідними нагетсів, LadBible Group буде поширювати повідомлення McNuggetWorthy у соцмережах, включаючи залучення талантів і оригінальний контент.

Розкажіть друзям про новину