«Народжена, щоб мати дітей»: провокаційні постери нагадали про культурні табу жінок Південної Азії
08 Сер 2024, 17:46

«Народжена, щоб мати дітей»: провокаційні постери нагадали про культурні табу жінок Південної Азії

Якщо запитати себе, які табу існують у культурі, про які часто не говорять відкрито, то що б спало на думку?

Для жінок з Південної Азії у Великій Британії відповіддю може бути безліч патріархальних та мізогіністичних ідей та образ. Саме тому зовнішня кампанія південноазійського феміністичного подкасту Masala Podcast поставила ці культурні табу, які жінки «не повинні» обговорювати, у центр уваги.

«The Campaign We’re Not Supposed to Talk About», створена агентством Rapp UK, містить постери із зображенням жінок Південної Азії та слухачок подкасту Masala Podcast поряд із провокаційними заголовками, які кидають виклик табу в південноазійській спільноті, натхненні їхнім життєвим досвідом.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Постери запросили жінок поставити під сумнів і кинути виклик ідеалам, які їм прищеплювали з народження: роль слухняної доньки, прагнення до шлюбу, ставлення до одностатевих стосунків тощо. Кампанія спрямовує жінок до подкасту як безпечного місця, де їхні голоси будуть почуті, а почуття підтверджені.

Кампанія розпочалася під час Місяця південноазійської спадщини і проходить у тих районах Великої Британії, де проживає значна південноазійська громада, а точніше, де, як відомо, збираються жінки.

Додатковий креатив у соціальних мережах переосмислює образи, які зазвичай використовуються для образи жінок з Південної Азії. Наприклад, «бешарам», що означає «безсоромна жінка» на урду, фарсім хінді та інших мовах, переосмислюється як «жінка, достатньо смілива, щоб жити власним життям», а «чі-чі», що означає «брудна», переосмислюється як «жінка, яка не боїться любити себе». Кампанія дає можливість жінкам Південної Азії взяти на себе відповідальність за слова, які колись використовувалися для того, щоб завдати їм болю.

«Жінки з Південної Азії — одна з найбільш маргіналізованих груп у Великій Британії. Незважаючи на те, що 2,75 мільйони з нас живуть у цій країні, ми майже не представлені у ЗМІ. Ось чому подкаст Masala Podcast є неймовірно важливим, адже він слугує для нас безпечним простором для подолання культурних табу на секс, сексуальність, менструацію, психічне здоров’я, менопаузу тощо», — зазначила Сангіта Піллай, засновниця Masala Podcast.

У подкасті Masala Podcast беруть участь деякі з найвідоміших жінок Південної Азії в музиці, медіа та інших сферах. Він також включає особисті роздуми авторки Сангіти Піллай. Останній сезон програми містить ексклюзивні інтерв’ю з впливовими американськими жінками з Південної Азії, зокрема голлівудськими зірками, продюсерами, музичними іконами, редакторами журналу Vogue тощо.

08 Сер 2024, 17:46
Розкажіть друзям про новину

Ще новини за темою

Suzuki розповів, як його автомобіль виявився дешевшим за молодий шпинат
Suzuki розповів, як його автомобіль виявився дешевшим за молодий шпинат
Перший раз у 12 клас: як розробили бренд та комунікацію реформи старшої школи
Перший раз у 12 клас: як розробили бренд та комунікацію реформи старшої школи
Heineken переробив «Сам удома», щоб розповісти про самотність під час Різдва
Heineken переробив «Сам удома», щоб розповісти про самотність під час Різдва