Наомі Кемпбелл стала обличчям кампанії Timberland
11 Лис 2024, 17:00

Наомі Кемпбелл стала обличчям кампанії Timberland

Цьогоріч Timberland продовжує святкування 50-річчя своїх культових Yellow Boots. З цієї нагоди бренд представив свою нову глобальну кампанію під назвою «Iconic», обличчям якої стала культова модель Наомі Кемпбелл.

У світі, де тренди приходять і йдуть, а бренди витримують випробування часом, Timberland представляє свято позачасового стилю та тривалої спадщини.

Наомі Кемпбелл знялась оголеною, тільки в легендарних жовтих черевиках, щоб підкреслити автентичність та оригінальність, які є основою кампанії, в чуттєвих та глибоких фото.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Також бренд залучив ще трьох знаменитостей: співака Teddy Swims, музичного виконавця SLAWN і модель Кай-Ісаю Джамал. 

Розкажіть друзям про новину