Найпотужніші гравці ринку електронної комерції в Україні з’явились в одній рекламі
«Замовляй на Промі і забирай безкоштовно у точках видачі Розетки» — найбільший маркетплейс України Prom.ua запустив нову рекламну кампанію. Її ціль — заохотити робити покупки із безкоштовною доставкою. Це перша рекламна кампанія, де зустрічаються обидва найпотужніші гравці ринку електронної комерції в Україні.
Ціна доставки часом може перекривати вигоду від онлайн-покупки. Коли за доставку покупець змушений платити 10-20% вартості товару, цінність зручного онлайн-шопінгу для нього снижується. Ми хочемо прибрати цей бар’єр — і в уявленні покупця, і, звичайно, у продукті.
Юлія Новаченко
директорка із маркетингу Prom.ua
Креатив для кампанії робило агентство Taktika, продакшн — NoStars, а режисер — Женя Гожейший.
Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!
Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!
Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.