Найдовший у світі Twitter-ланцюжок описав день із життя жінки з Кенії
23 Бер 2023, 13:43

Найдовший у світі Twitter-ланцюжок описав день із життя жінки з Кенії

У Всесвітній день води, організація Just a Drop запустила кампанію The Walk To The Well, спрямовану на підвищення обізнаності про те, наскільки обмежений потенціал людини для досягнення в житті, коли вона не має доступу до чистої води. За допомогою глобального агентства записів, VCCP London, благодійна організація опублікувала найдовший Twitter-ланцюжок, який коли-небудь створювався, щоб імітувати довжину, яку люди в таких країнах, як Кенія, Уганда, Замбія, Індія та Камбоджа, повинні проходити щодня, щоб отримати доступ до води.

Як каже Фіона Джеффері, OBE, засновник і голова Just A Drop: «Доступ до чистої води може змінити чиєсь життя, тому ми працюємо над створенням довгострокових рішень, співпрацюючи з спільнотами, підтримуючи їх та навчаючи їх. Щоб підвищити обізнаність про роботу та показати, як чийсь потенціал може бути обмежений, коли їх доступ до води обмежений, ми закликаємо людей прогорнути найдовшу публікацію у Twitter, щоб показати, як далеко людям треба йти. Ми всі маємо знати ціну воді».

У гілці Twitter буде розказана історія Енн із Мвінгі-Уест у Кенії та її щоденні прогулянки за водою. Вона залишає свій будинок і вирушає у виснажливу подорож туди, де вона збирає воду.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Публікація займе близько години, щоб належним чином прокрутити її, оскільки багато людей не зможуть її завершити. Якщо люди вирішать відмовитись від прокручування, їм просто сподобається твіт у точці, яку вони досягли, вони отримають відповідь, скільки кілометрів вони пройшли разом з Енн. Кожному учаснику буде запропоновано ретвітнути або «цитувати ретвіт» свою відстань, щоб надихнути інших також взяти участь у челенджі «Walk to the Well».

Для створення фільму та зображень Just a Drop та VCCP London використовували дрон, щоб зняти 9-кілометрову прогулянку Енн.

VCCP Media співпрацювала з Posterscope та Maxx Media для показу діджитал креативу поза домом (DOOH) для кампанії, яка буде запущена у ключових мегаполісах по всій Великій Британії. DOOH-білборди показуватимуть кадри 9-кілометрової прогулянки Енн та закликатимуть людей прийняти челендж та зробити пожертву.

Лаура Мьюз, креативний директор VCCP, додає: «Для мене було честю працювати над такою важливою справою і привертати увагу до кризи, яка, на жаль, погіршується, коли ми насолоджуємося ще більшою зручністю. Це тип роботи, яку ми виконуємо у галузі. Проста, гарна ідея, яка принесе реальні зміни тисяч людей».

Розкажіть друзям про новину