Український бізнес активно готується до Чорної п’ятниці 2024. Агенція digital-маркетингу Inweb дослідила на що варто звернути увагу бізнесу при підготовці. Експерти проаналізували поведінку покупців у 2023 році. На базі аналізу вони зробили висновки, які допоможуть бізнесу підготуватися до сезону знижок.
Основні висновки
50% українців здійснюють покупки на Чорну п’ятницю
У 2023 році 50% українців, які знали про Чорну п’ятницю, здійснили покупки. Особливо активними виявились молодь у віці 18-29 років (60%) та мешканці великих міст.
Онлайн-шопінг продовжує переважати над офлайн-шопінгом
У США понад 90 мільйонів людей робили покупки онлайн на Чорну п’ятницю 2023 року. В Україні 66,4% всіх покупок під час цього періоду здійснювалися онлайн, що демонструє важливість оптимізації сайтів для електронної комерції.
Мобільні пристрої домінують у трафіку
За даними Rozetka, 79,3% трафіку в Україні на Чорну п’ятницю 2023 року було з мобільних телефонів. Це показує важливість адаптації сайтів для мобільних платформ та забезпечення швидкої навігації.
Соціальні мережі — один із ключових каналів маркетингу
48% онлайн-покупців використовували соціальні мережі для пошуку знижок, що свідчить про важливість активної присутності брендів на цих платформах.
Все більше набуває значення етичне споживання
78,8% українців перевіряють бренди на те, чи залишили вони ринок рф, що впливає на вибір продукції з етичних міркувань. Цей фактор може стати ключовим для успішної маркетингової стратегії.
«Фокус на зручність сайтів, швидкість обробки замовлень, правильне використання email-розсилок і підготовка до тривалого розпродажного періоду можуть суттєво підвищити ефективність кампаній. Тож під час підготовки до Чорної п’ятниці бізнесу варто на це звернути увагу», — зазначають експерти Inweb.
Використання цих даних може допомогти брендам краще орієнтуватися у вподобаннях аудиторії та збільшити свої продажі у 2024 році.