На обкладинці Metro розмістили оголошення про розшук злочинця
29 Січ 2024, 10:35

На обкладинці Metro розмістили оголошення про розшук злочинця

Міжнародна диджитал залізнична технологічна платформа Trainline розпочала тактичну кампанію у відповідь на незалежне дослідження, яке показало, що квитки на поїзди в день поїздки коштують на 50% дорожче у станційних касах, ніж на онлайн-платформах.

Для того, щоб розповісти це клієнтам, Trainline розмістила рекламу на обкладинці газети Metro, яку часто можна безкоштовно взяти на залізничних станціях.

Друкована реклама, створена агенцією Mother, у жартівливій манері назвала автомат для квитків злочинцем на ім’я Липкі кнопки і стверджує, що він зараз у бігах після того, як його викрили в шахрайстві з грошима людей.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Відомий автомат з продажу залізничних квитків розшукується за те, що стягує з мандрівників удвічі більшу ціну, ніж в Інтернеті». — написано в оголошенні.

Розкажіть друзям про новину