Міжнародна диджитал залізнична технологічна платформа Trainline розпочала тактичну кампанію у відповідь на незалежне дослідження, яке показало, що квитки на поїзди в день поїздки коштують на 50% дорожче у станційних касах, ніж на онлайн-платформах.
Для того, щоб розповісти це клієнтам, Trainline розмістила рекламу на обкладинці газети Metro, яку часто можна безкоштовно взяти на залізничних станціях.
Друкована реклама, створена агенцією Mother, у жартівливій манері назвала автомат для квитків злочинцем на ім’я Липкі кнопки і стверджує, що він зараз у бігах після того, як його викрили в шахрайстві з грошима людей.
«Відомий автомат з продажу залізничних квитків розшукується за те, що стягує з мандрівників удвічі більшу ціну, ніж в Інтернеті». — написано в оголошенні.