На обкладинці Metro розмістили оголошення про розшук злочинця
29 Січ 2024, 10:35

На обкладинці Metro розмістили оголошення про розшук злочинця

Міжнародна диджитал залізнична технологічна платформа Trainline розпочала тактичну кампанію у відповідь на незалежне дослідження, яке показало, що квитки на поїзди в день поїздки коштують на 50% дорожче у станційних касах, ніж на онлайн-платформах.

Для того, щоб розповісти це клієнтам, Trainline розмістила рекламу на обкладинці газети Metro, яку часто можна безкоштовно взяти на залізничних станціях.

Друкована реклама, створена агенцією Mother, у жартівливій манері назвала автомат для квитків злочинцем на ім’я Липкі кнопки і стверджує, що він зараз у бігах після того, як його викрили в шахрайстві з грошима людей.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

«Відомий автомат з продажу залізничних квитків розшукується за те, що стягує з мандрівників удвічі більшу ціну, ніж в Інтернеті». — написано в оголошенні.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео