На березі канадського озера розмістили 400 «покинутих» пляжних рушників
23 Сер 2023, 17:17

На березі канадського озера розмістили 400 «покинутих» пляжних рушників

Близько для 400 канадців на рік відпочинок на воді трагічно стає останнім. Утоплення трапляються надто часто, це може статися з кожним, але йому можна запобігти.

Після довгих серпневих вихідних організація BC & Yukon Branch of the Lifesaving Society привернуло увагу до цієї проблеми, використовуючи те, що у всіх асоціюється з веселим відпочинком на пляжі — пляжні рушники.

27 липня 2023 року чотириста рушників були розкладені на пляжі на озері Бунтцен, у районі Великого Ванкувера, Канада. Ця зворушлива інсталяція символізувала чотириста канадців, які не повернулися з води минулого року. Інсталяція була задумана та реалізована командою агенції TAXI.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Лені Грейс, виконавчий директор організації, прокоментувала: «Літо — це піковий період утоплення в Канаді, і ми часто бачимо сплеск у святкові вихідні. Ми хочемо випередити проблему, нагадати людям про небезпеку і мотивувати їх відвідати сайт lifesaving.bc.ca/watersmart, щоб дізнатися про те, як залишатися в безпеці біля води. Це включає в себе носіння рятувальних жилетів під час катання на човнах/каное, збереження тверезості на воді і, звичайно, навчання плаванню в будь-якому віці. Тримайте своїх дітей на відстані витягнутої руки, а також слідкуйте за друзями та родиною в цілому, не відволікайтеся на телефон, коли ваші близькі на воді».

Джекі Перл, виконавчий директор TAXI, додала: «Нашою метою було достукатися до людей там, де це найбільш актуально і своєчасно. Ми знаємо, що людям важко відчути емоційний зв’язок зі статистикою. Візуалізація 400 смертей з чимось, що ми всі беремо з собою на пляж або озеро, гуманізує цю цифру і змушує людей зупинитися і замислитися. Ми хочемо, щоб у ці довгі вихідні всі повернулися з води».

Розкажіть друзям про новину