На баночку йогурту зняли першу у світі рекламу
14 Чер 2023, 15:39

На баночку йогурту зняли першу у світі рекламу

От здавалось би, з’їли йогурт, а далі що? Відповідь на це питання знайшли бікерстаффери, і зняли рекламу для Карпатського йогурту «Галичина» на його ж власну баночку, зробивши з неї камеру-обскуру.

Для тих, хто не в темі, камера-обскура — це прототип першого у світі фотоапарату. Античні хіпстери використовували її для спостереження і створення реалістичних малюнків, коли художникам потрібно було перенести складні пропорції, перспективу і тіні з реального світу на полотно. Сучасні камери та фотоапарати також базуються на принципах дії камери-обскури.

Раніше камеру-обскуру робили з ящика або коробки (колись використовували навіть цілі кімнати, шок), а зараз — баночки Карпатського йогурту. Ну, часи змінюються.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Коли ми думали про віжуали для цієї кампанії, то керувались ідеєю показати світ очима йогурту. В один із днів у Slack прилетіло повідомлення:

Головним з розробки став хлопець нашої менеджерки. Всього ми мали 5 версій камери, і ось результат роботи останньої ви зараз бачите тут. Завжди, як починаєш робити те, що до цього не робив, страшно. Але цікаво. Ну, і от нам було страшно цікаво, що з цього вийде.

Створення однієї камери займало близько 3-4 годин, але фінальний результат залежав від величезної купи факторів. Якісь невдачі ми могли пояснити та виправити, а якісь ставали загадкою і для нас, і для фотоекспертів. Наприклад, одна кольорова плівка вийшла біло-зелена. Теорій, чого так, було багато, але жодна з них не підтвердилась. Вирішили, що саме той йогурт “так бачить”)) На питання, чому це прикольно, відповім так: нам всім було прикольно це робити, результат вийшов ну дуже прикольний, а ще людям подобається, і це — прикольно», — говорить бікерстафферка, артдиректорка Поліна Близнюк.

Ніхто ж раніше не помічав, що Карпатський може бачити. Бо мало хто взагалі думав про те, як йогурт дивиться на світ. А виявилось, що з 24 лютого він бачив усе: як українці змінюються, єднаються, роблять неможливе можливим і перемагають. Українці ж брали його всюди. Тому Карпатському не залишалось нічого більше, як «підглядати» за ними та захоплюватися їхньою мужністю і найкращістю, де б вони не були.

Кожен бачить світ по-своєму. І Карпатський йогурт «Галичина» бачить його ось так.

Розкажіть друзям про новину