От здавалось би, з’їли йогурт, а далі що? Відповідь на це питання знайшли бікерстаффери, і зняли рекламу для Карпатського йогурту «Галичина» на його ж власну баночку, зробивши з неї камеру-обскуру.
Для тих, хто не в темі, камера-обскура — це прототип першого у світі фотоапарату. Античні хіпстери використовували її для спостереження і створення реалістичних малюнків, коли художникам потрібно було перенести складні пропорції, перспективу і тіні з реального світу на полотно. Сучасні камери та фотоапарати також базуються на принципах дії камери-обскури.
Раніше камеру-обскуру робили з ящика або коробки (колись використовували навіть цілі кімнати, шок), а зараз — баночки Карпатського йогурту. Ну, часи змінюються.
«Коли ми думали про віжуали для цієї кампанії, то керувались ідеєю показати світ очима йогурту. В один із днів у Slack прилетіло повідомлення:
Головним з розробки став хлопець нашої менеджерки. Всього ми мали 5 версій камери, і ось результат роботи останньої ви зараз бачите тут. Завжди, як починаєш робити те, що до цього не робив, страшно. Але цікаво. Ну, і от нам було страшно цікаво, що з цього вийде.
Створення однієї камери займало близько 3-4 годин, але фінальний результат залежав від величезної купи факторів. Якісь невдачі ми могли пояснити та виправити, а якісь ставали загадкою і для нас, і для фотоекспертів. Наприклад, одна кольорова плівка вийшла біло-зелена. Теорій, чого так, було багато, але жодна з них не підтвердилась. Вирішили, що саме той йогурт “так бачить”)) На питання, чому це прикольно, відповім так: нам всім було прикольно це робити, результат вийшов ну дуже прикольний, а ще людям подобається, і це — прикольно», — говорить бікерстафферка, артдиректорка Поліна Близнюк.
Ніхто ж раніше не помічав, що Карпатський може бачити. Бо мало хто взагалі думав про те, як йогурт дивиться на світ. А виявилось, що з 24 лютого він бачив усе: як українці змінюються, єднаються, роблять неможливе можливим і перемагають. Українці ж брали його всюди. Тому Карпатському не залишалось нічого більше, як «підглядати» за ними та захоплюватися їхньою мужністю і найкращістю, де б вони не були.
Кожен бачить світ по-своєму. І Карпатський йогурт «Галичина» бачить його ось так.