19 Тра 2022, 16:43

На аукціоні проходять торги особистими даними людей у новій рекламі Apple

У новому рекламному ролику за назвою «Data Auction» демонструється весь творчий потенціал Apple. Реклама інформує глядачів і, швидше за все, лякає багатьох з них тим, як впливові брокери даних торгують їх особистими даними протягом усього дня.

Ірландська рада з громадянських свобод опублікувала звіт про те, як брокери та рекламодавці відстежують дані користувачів та продають їх. У звіті говориться, що «онлайн-активність та місцезнаходження людини в США розкриваються 747 разів на день», і що загалом американські інтернет-користувачі побачать, як їхнє розташування та дані про онлайн-поведінку «відслідковуються і передаються 107 трильйонів разів» щороку.

Хоча нова реклама Apple про конфіденційність не прив’язана безпосередньо до опублікованого радою звіту, вона допомагає візуалізувати, як відбувається це масове відстеження – кожне викриття в рекламі також представляє функцію Apple, яка допомагає запобігти відстеженню даних, щоб шпигувати за користувачами.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Ролик робить більше, ніж просто висвітлює функції “Прозорість відстеження додатків” та “Захист конфіденційності пошти”, які Apple представила зовсім недавно.

У рекламі показано, що Apple вже зробила, але може зробити більше, щоб допомогти користувачам краще захистити і зберегти конфіденційність своїх особистих даних. Оскільки до Всесвітньої конференції розробників компанії залишилося менше трьох тижнів, доведеться довго чекати, щоб побачити, що Apple запланувала далі, щоб зберегти ще більше даних у секреті від компаній та установ, які заробляють мільярди на їхньому видобутку.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео