Оригінальним відеороликом організація CoorDown розпочала кампанію до Всесвітнього дня людей з синдромом Дауна 21 березня — ініціативи, спрямованої на підвищення обізнаності про досвід людей з цією генетичною особливістю.
Як і минулоріч, CoorDown об’єднали зусилля з нью-йоркським агентством Small з цієї нагоди, продовжуючи попередні рекламні кампанії, що кидають виклик стереотипам.
Відео «No Decision Without Us» висвітлює важливу проблему: рішення, що впливають на людей з інвалідністю, за оцінками 15% населення світу, рідко приймаються за участю цих людей. Ролик закликає до прийняття рішень у бізнесі та громадському житті з урахуванням аспекту інклюзивності.
У рекламі використано аудіоряд, який відтворює численні бар’єри на шляху до автономії, з якими стикаються люди з інвалідністю через те, що інші приймають рішення від їхнього імені щодо всього — від вбрання до дизайну простору. Якщо попередня реклама CoorDown була зосереджена на людях із синдромом Дауна, то цього разу основну роль у ній зіграли люди з усіма видами інвалідності.
«Ми всі знаємо, як важко приймати рішення за інших, не маючи можливості висловити свою думку. Справа в тому, що люди з інвалідністю відчувають це розчарування щодня. Вони стикаються з цим у своєму приватному житті, у школі, на роботі, у місцях, де вони живуть, коли подорожують, і в соціальному житті», — говорить президентка CoorDown Мартіна Фуга.
Мартіна переконана, що цією кампанією можна об’єднати наші голоси з голосами всіх людей з інвалідністю, закликаючи до дій, що долають розбіжності та бар’єри. Тільки об’єднавшись, ми зможемо протистояти приреченню людей з інвалідністю на мовчання і невидимість.