Музичний ролик закликав дозволити людям з інвалідністю самостійно ухвалювати рішення
18 Бер 2025, 18:49

Музичний ролик закликав дозволити людям з інвалідністю самостійно ухвалювати рішення

Оригінальним відеороликом організація CoorDown розпочала кампанію до Всесвітнього дня людей з синдромом Дауна 21 березня — ініціативи, спрямованої на підвищення обізнаності про досвід людей з цією генетичною особливістю.

Як і минулоріч, CoorDown об’єднали зусилля з нью-йоркським агентством Small з цієї нагоди, продовжуючи попередні рекламні кампанії, що кидають виклик стереотипам.

Відео «No Decision Without Us» висвітлює важливу проблему: рішення, що впливають на людей з інвалідністю, за оцінками 15% населення світу,  рідко приймаються за участю цих людей. Ролик закликає до прийняття рішень у бізнесі та громадському житті з урахуванням аспекту інклюзивності.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

У рекламі використано аудіоряд, який відтворює численні бар’єри на шляху до автономії, з якими стикаються люди з інвалідністю через те, що інші приймають рішення від їхнього імені щодо всього — від вбрання до дизайну простору. Якщо попередня реклама CoorDown була зосереджена на людях із синдромом Дауна, то цього разу основну роль у ній зіграли люди з усіма видами інвалідності.

«Ми всі знаємо, як важко приймати рішення за інших, не маючи можливості висловити свою думку. Справа в тому, що люди з інвалідністю відчувають це розчарування щодня. Вони стикаються з цим у своєму приватному житті, у школі, на роботі, у місцях, де вони живуть, коли подорожують, і в соціальному житті», — говорить президентка CoorDown Мартіна Фуга.

Мартіна переконана, що цією кампанією можна об’єднати наші голоси з голосами всіх людей з інвалідністю, закликаючи до дій, що долають  розбіжності та бар’єри. Тільки об’єднавшись, ми зможемо протистояти приреченню людей з інвалідністю на мовчання і невидимість.

Розкажіть друзям про новину