Антибіотики становлять значні ризики, особливо коли їх використовують без необхідності для лікування таких поширених захворювань, як застуда, грип або лихоманка. Незважаючи на це, хибні уявлення зберігаються, що, за даними Центру контролю та профілактики захворювань США, призводить до приголомшливого щорічного рівня захворюваності на 2,8 мільйона антибіотикорезистентних інфекцій та 35 000 смертей у Сполучених Штатах.
Дехто може сказати, що надмірне призначення антибіотиків породило монстра, відомого як антибіотикорезистентність. Щоб поширити інформацію про цю глобальну загрозу, Mucinex, безрецептурний препарат від кашлю компанії Reckitt, запустив експериментальну інсталяцію «Monsters in Waiting» в залі очікування центру невідкладної медичної допомоги HealthNeed у Квінсі, Нью-Йорк.
Робота складається з двох величезних монстрів: Амбер, який зібраний з пляшок з-під антибіотиків, та Рекс, який зроблений з паперових рецептів.
«Надмірне вживання антибіотиків — це проблема, яку ніхто не бачить, а до попереджень часто не прислухаються, — говорить д-р Чарльз Поллак, північноамериканський і глобальний науковий директор компанії Reckitt у галузі медицини верхніх дихальних шляхів. — Але монстрів у нашій приймальні неможливо ігнорувати. Це чудовий спосіб навчати та інформувати людей».
Монстри є частиною поточної кампанії Mucinex під назвою «Flip the Script».
«Ми хочемо пролити світло на поширену проблему резистентності до антибіотиків, — додав Марк Пірсон, віце-президент з маркетингу медичних брендів компанії Reckitt. — Надмірне використання антибіотиків дає бактеріям і мікробам більше можливостей виробити стійкість до них, що може призвести до їхньої неефективності, коли вони дійсно потрібні».
Нове партнерство Mucinex з центрами невідкладної та первинної медичної допомоги спрямоване на регіони з високим рівнем антимікробної резистентності та зловживання антибіотиками. У цих центрах пацієнти тепер можуть отримати освітні матеріали про антибіотикорезистентність. Крім того, якщо рекомендовано безрецептурний препарат, пацієнти можуть отримати інформаційну брошуру замість рецепта разом з купоном на Mucinex.
Кампанію очолило агентство McCann New York.