Miller Lite випустили підсилювач смаку для пива
13 Кві 2022, 16:46

Miller Lite випустили підсилювач смаку для пива

7 квітня в честь Дня пива бренд Miller Lite випустив «Beer Drops», щоб покращити смак інших світлих сортів пива, щоб вони «не були на смак як вода».

«Одне ми знаємо точно: любителі пива Miller Lite просто люблять смак пива, – розповідає Софія Колуччі, віце-президент Miller Family of Brands, у прес-релізі.

«Ми розглядаємо Beer Drops як веселе, але конкурентоспроможне продовження нашої нової кампанії, щоб наголосити на тому, що відрізняє нас від інших».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Підсилювач смаку коштує 4 долари, і його можуть придбати любителі пива у віці від 21 року та старше.

Розкажіть друзям про новину
Tracking Pixel