Miller Lite випустили підсилювач смаку для пива
13 Кві 2022, 16:46

Miller Lite випустили підсилювач смаку для пива

7 квітня в честь Дня пива бренд Miller Lite випустив «Beer Drops», щоб покращити смак інших світлих сортів пива, щоб вони «не були на смак як вода».

«Одне ми знаємо точно: любителі пива Miller Lite просто люблять смак пива, – розповідає Софія Колуччі, віце-президент Miller Family of Brands, у прес-релізі.

«Ми розглядаємо Beer Drops як веселе, але конкурентоспроможне продовження нашої нової кампанії, щоб наголосити на тому, що відрізняє нас від інших».

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Підсилювач смаку коштує 4 долари, і його можуть придбати любителі пива у віці від 21 року та старше.

Розкажіть друзям про новину