Різдвяна кампанія Microsoft від McCann New York була створена за допомогою штучного інтелекту, зокрема AI в застосунку Microsoft Designer.
Компанія об’єдналася з трансмедійною художницею Еллі Пріттс, яка опитувала людей на вулиці про їхні святкові традиції, які вона використовувала як ШІ-підказки для створення робіт.
Кампанія оспівує унікальні святкові традиції та спогади, створені в родинах.
«Всі вони трохи відрізняються, тому що люди і традиції трохи відрізняються, але в їх основі лежать особливі спогади, які формують і пов’язують нас», — зазначили в Microsoft.
Шейн Міллінгтон, креативна директорка McCann New York, зазначила: «Свята — це особлива пора року, коли створюються спогади та традиції в колі друзів та родини. Було неймовірно чути безліч історій від людей з усього світу і бачити, як світилися їхні обличчя, коли їхні спогади одразу ставали чимось відчутним».
Кампанія проходить на диджитал та соціальних каналах Microsoft.