Microsoft, Apple та Google відмовляються від паролів для аутентифікації
09 Тра 2022, 17:41

Microsoft, Apple та Google відмовляються від паролів для аутентифікації

Минулого року Microsoft оголосила, що відмовиться від паролів, дозволивши користувачам вибирати альтернативні методи аутентифікації, а не запам’ятовувати заплутані паролі, які можуть бути небезпечними.

Тепер Apple і Google приєднуються до цієї ініціативи, і три компанії оголошують про плани роботи над стандартною функцією входу в систему з консорціумом World Wide Web та FIDO Alliance, організацією, яка з’явилася у 2013 році з метою зменшення залежності від звичайних паролів.

У новій заяві компанії відзначають, що відстеження всіх паролів стало занадто складним завданням, особливо тому, що різні сайти висувають різні вимоги, такі як використання спеціальних символів або великих літер.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Звідси потреба у новій можливості, яка дозволить усім сайтам та додаткам в Інтернеті пропонувати «узгоджений, безпечний та простий вхід без пароля для споживачів на різних пристроях та платформах».

«Цей етап є свідченням спільної роботи, що проводиться в галузі для підвищення рівня захисту та відмови від застарілої автентифікації на основі пароля, – зазначає Марк Рішер, старший директор з управління продуктами Google.

Команда повідомляє, що нова функція буде використовувати ті ж дії, які користувачі вже здійснюють кілька разів на день, такі як відбиток пальця або ідентифікація особи, або PIN-код для конкретного пристрою, який, на їхню думку, буде набагато безпечнішим, ніж звичайні паролі або одноразові коди, надіслані у повідомленнях.

Алекс Саймонс, корпоративний віце-президент з управління програмами ідентифікації в Microsoft, погоджується, говорячи: «Повний перехід до миру без паролів розпочнеться з того, що споживачі зроблять це природною частиною свого життя. Будь-яке життєздатне рішення має бути безпечнішим, простішим і швидшим, ніж використовувані сьогодні паролі та застарілі методи багатофакторної аутентифікації».

Розкажіть друзям про новину
Tracking Pixel