Meta запустила нову функцію для реклами
21 Вер 2022, 13:05

Meta запустила нову функцію для реклами

Meta випустила новий тип реклами, який дозволяє брендам співпрацювати з місцевими рітейлерами, що продають їх продукцію, щоб максимізувати прямий відгук на їхню рекламу в Facebook та Instagram.

Цей процес, що називається «Collaborative Ads», дозволяє бренду просувати свої продукти, а подальший процес продажів перенаправляється до партнера у місцевому регіоні споживачів.

У прикладі показано, як натискання кнопки «Shop Now» у рекламі «Little Lemon» відправляє користувача на Markt як місцевий партнер по доставці.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Це надасть більше можливостей більшій кількості компаній задоволення споживчого попиту прямим впливом від своїх реклам.

Як пояснила Мета: «Ця реклама дозволяє місцевим підприємствам та брендам підвищувати обізнаність про свої продукти поряд із можливістю для людей замовляти ті самі продукти у місцевій службі доставки. Це полегшує вам покупку продуктів, які вам потрібні, або наступного прийому їжі».

Щоб запустити спільну рекламу, бізнесу спочатку необхідно знайти бізнес, що бере участь у кожному регіоні, який продає їх продукти. Це можна зробити через каталог рітейлерів Meta або через контакт у відділі продажу Meta.

Спільна реклама підтримує обізнаність, трафік та цілі продажів, а також гарантує, що у оголошеннях будуть відображатися лише ті продукти, які є в наявності, з актуальними цінами.

Це може бути хорошим рішенням для брендів, які прагнуть збільшити кількість прямих продажів та підтримати рітейлерів, а оскільки 57% покупців продуктових магазинів хочуть купувати продукти безпосередньо на сайті, де вони їх знаходять, це також відповідає новим тенденціям у сфері покупок.

Розкажіть друзям про новину