Meta випустила новий тип реклами, який дозволяє брендам співпрацювати з місцевими рітейлерами, що продають їх продукцію, щоб максимізувати прямий відгук на їхню рекламу в Facebook та Instagram.
Цей процес, що називається «Collaborative Ads», дозволяє бренду просувати свої продукти, а подальший процес продажів перенаправляється до партнера у місцевому регіоні споживачів.
У прикладі показано, як натискання кнопки «Shop Now» у рекламі «Little Lemon» відправляє користувача на Markt як місцевий партнер по доставці.
Це надасть більше можливостей більшій кількості компаній задоволення споживчого попиту прямим впливом від своїх реклам.
Як пояснила Мета: «Ця реклама дозволяє місцевим підприємствам та брендам підвищувати обізнаність про свої продукти поряд із можливістю для людей замовляти ті самі продукти у місцевій службі доставки. Це полегшує вам покупку продуктів, які вам потрібні, або наступного прийому їжі».
Щоб запустити спільну рекламу, бізнесу спочатку необхідно знайти бізнес, що бере участь у кожному регіоні, який продає їх продукти. Це можна зробити через каталог рітейлерів Meta або через контакт у відділі продажу Meta.
Спільна реклама підтримує обізнаність, трафік та цілі продажів, а також гарантує, що у оголошеннях будуть відображатися лише ті продукти, які є в наявності, з актуальними цінами.
Це може бути хорошим рішенням для брендів, які прагнуть збільшити кількість прямих продажів та підтримати рітейлерів, а оскільки 57% покупців продуктових магазинів хочуть купувати продукти безпосередньо на сайті, де вони їх знаходять, це також відповідає новим тенденціям у сфері покупок.