Багато хто цікавиться, як Мерилін Монро формувала б розвиток сучасної моди, якби була жива сьогодні.
Модний журнал вирішив піти із своєю зацікавленістю на новий рівень і створити CGI-рендеринг, на якому вона постає в якості моделі для сучасних брендів високої моди. Monroe estate, американська компанія з управління брендами Authentic Brands Group та Amethyst, стартап-компанія Web3, вирішили створити колаборацію для реалізації проєкту. У серії з восьми діджитал зображень Монро одягнена в Balmain, Miu Miu, Balenciaga, Thom Browne та David Koma.
Образи дебютували в журналі CR Fashion Book China, а потім випустили як NFT через Amethyst.
Джим Гібб, голова Monroe estate, сказав, що партнерство з CR було очевидним, оскільки його розуміння моди гарантує, що Монро отримає не лише сучасне оновлення, а й відтворить у собі цю фірмову іскру.
CR Fashion Book wanna be me so bad pic.twitter.com/cctYkkacN2
— Kim (@TheKimbino) June 22, 2022
Останнім часом Монро відродилася у засобах масової інформації, від створення нового фільму про неї «Білявка» до фейлу Кім Кардаш’ян, яка нібито зіпсувала її культову сукню 1962 року.
Marilyn Monroe styled by Carine Roitfeld for CR Fashion Book. Obsessed with these 😍😍😍 pic.twitter.com/0m7I4di7HK
— Luke Gray (@MrDarcyinDior) June 21, 2022