Львівська брендингова агенція Bloom Büro провела комплексний ребрендинг мережі «Грузинський хліб» – від стратегії бренду до лого та фірмстилю.
Стратегія бренду
Компанія завжди робила акцент на раціональній перевазі – випічку готують на відкритих кухнях на крапках, тому вона «завжди свіжа, щойно з печі». Для нового етапу компанії потрібно було віднайти саме емоцію, близьку споживачам та бренду.
В основу стратегії закладений неофіційний девіз Грузії «Сила в єдності», адже бренд поєднує у собі українські та грузинські традиції, збирає сім’ї та друзів за одним столом. Сьогодні емоція єдності як ніколи актуальна, адже всі сили українці збирають навколо однієї спільної мети.
Лого
Логотип у формі тандиру – традиційної грузинської печі для випікання лавашу шоті – та кольористика бренду вже є впізнаваною на ринку. Тому новий логотип став «легшим» для сприйняття через зменшення деталей та більш органічну форму, а відтінок жовтого осучаснено через зменшення яскравості.
Головний меседж пекарні «Завжди свіжий, щойно з печі», що завжди йшов у парі з лого, залишився для деяких носіїв (наприклад, вивісок), але застарілий шрифт замінено на більш органічний для пекарні, з грузинським накресленням, аби створити чітку асоціацію з країною.
Фірмстиль
Для ефективної комунікації на різних каналах був створений бренд-маскот. Він став центральним персонажем бренду і саме йому належать вже фірмові фрази та вирази з упаковок та стаканів. Також саме він «розповідає» історії у соцмережах, органічно об’єднавши комунікацію на крапках та онлайн.