Автомобільний бренд Mercedes-Benz об’єднався з радіостанцією Radio Nova, лейблом звукозапису Universal Music France та комунікаційним агентством team x (Omnicom), щоб втілити в життя свою нову кампанію «The Iconic Playlist».
Mercedes-Benz є найбільш згадуваним автомобільним брендом в історії музики — він згадується у 16 415 піснях. Ним надихались такі виконавці, як Дженіс Джоплін, Dire Straits, Eagles, The Scorpions, Prince, Eminem, Beyonce і багато інших.
Протягом 7 листопада з 7 ранку до опівночі на Radio Nova слухачі можуть почути пісні, де згадується Mercedes-Benz. Під час радіоефіру простежать історію кожного музичного твору, а також глибокий зв’язок між артистами та Mercedes-Benz. Кульмінацією стане спеціальна програма з репером Prince Waly.
Крім того, Mercedes-Benz об’єднався з Universal Music France, щоб випустити лімітований подвійний вініл тиражем 2 000 примірників, з 4 дизайнами обкладинок, що представляють 4 музичні стилі, з треками таких виконавців, як Кендрік Ламар, Елла Фіцджеральд та Біллі Айліш. На вечір 28 листопада на лейблі також запланований ексклюзивний показ за участю численних артистів.
Кампанія також включає в себе зовнішню рекламу в метро, в соціальних мережах Mercedes-Benz та Radio Nova, а дилерських центрах клієнти зможуть насолодитися добіркою треків з «The Iconic Playlist» за кермом автомобілів Mercedes-Benz.