Лише бренд, який має тісні та близькі стосунки з шанувальниками, може мати особливе прізвисько. Натхненний цим зв’язком, McDonald’s глибоко занурився у значення свого поширеного прізвиська «Méqui», щоб з’ясувати, чому бразильці так пристрасно люблять цей бренд.
Кампанія «That’s why I call McDonald’s Méqui», створена агентством GALERIA.ag, розповідає чотири зворушливі історії від реальних споживачів, які розкривають причину популярного прізвиська.
Для Марселя Méqui — це місце незабутніх спогадів. У 2018 році, після перемоги його команди у футбольному чемпіонаті, він вирішив відсвяткувати це в McDonald’s і, на свій подив, зустрів свого кумира, футболіста Пабло Феліпе Тейшейру.
Сім’я Мурата також має особливу історію, пережиту в Méqui. Після довгих років розлуки пристрасть маленького Томаса до Хеппі Міл знову об’єднала родину.
У 1996 році Каміла загадала бажання — відсвяткувати свій день народження в McDonald’s. Однак перший ресторан у її рідному місті не встигли відкрити вчасно. Проте, дізнавшись про мрію дівчинки, Méqui відчинив свої двері на тиждень раніше запланованого терміну.
Деякі люди обирають McDonald’s навіть для того, щоб сказати «так». У 2017 році Пауло вирішив, що це ідеальний час, щоб зробити пропозицію Камілі, тому він обрав місце, яке завжди було таким особливим для пари — Méqui.