«Мені б таке»: статуї ожили у ролику українського мобільного оператора
28 Бер 2024, 14:25

«Мені б таке»: статуї ожили у ролику українського мобільного оператора

Vodafone запустив рекламну кампанію на підтримку тарифу Turbo.

Сьогодні інтернет дає безмежні знання, інформацію 24/7, доступ до розважальних сервісів, а також робить простішим спілкування один з одним.

Про важливість безлімітного доступу до інтернету компанія вирішила розповісти у новому рекламного ролику. Легкий та трохи іронічний сюжет, у якому головні героїні, статуї, змушені вічно тримати фасад будівлі і не можуть звільнити руки, щоб скролити стрічку відео-мемів та насолоджуватися улюбленим контентом. Їм залишається тільки заглядати у смартфон через плече щасливого абонента, який завдяки інтернет-безліміту гортає цікаві відео.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Мені б таке», — таким слоганом оператор завершує сюжет, запрошуючи усіх охочих підключатись до вигідної пропозиції.

Розкажіть друзям про новину