«Мені б таке»: статуї ожили у ролику українського мобільного оператора
28 Бер 2024, 14:25

«Мені б таке»: статуї ожили у ролику українського мобільного оператора

Vodafone запустив рекламну кампанію на підтримку тарифу Turbo.

Сьогодні інтернет дає безмежні знання, інформацію 24/7, доступ до розважальних сервісів, а також робить простішим спілкування один з одним.

Про важливість безлімітного доступу до інтернету компанія вирішила розповісти у новому рекламного ролику. Легкий та трохи іронічний сюжет, у якому головні героїні, статуї, змушені вічно тримати фасад будівлі і не можуть звільнити руки, щоб скролити стрічку відео-мемів та насолоджуватися улюбленим контентом. Їм залишається тільки заглядати у смартфон через плече щасливого абонента, який завдяки інтернет-безліміту гортає цікаві відео.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Мені б таке», — таким слоганом оператор завершує сюжет, запрошуючи усіх охочих підключатись до вигідної пропозиції.

Розкажіть друзям про новину