Vodafone запустив рекламну кампанію на підтримку тарифу Turbo.
Сьогодні інтернет дає безмежні знання, інформацію 24/7, доступ до розважальних сервісів, а також робить простішим спілкування один з одним.
Про важливість безлімітного доступу до інтернету компанія вирішила розповісти у новому рекламного ролику. Легкий та трохи іронічний сюжет, у якому головні героїні, статуї, змушені вічно тримати фасад будівлі і не можуть звільнити руки, щоб скролити стрічку відео-мемів та насолоджуватися улюбленим контентом. Їм залишається тільки заглядати у смартфон через плече щасливого абонента, який завдяки інтернет-безліміту гортає цікаві відео.
«Мені б таке», — таким слоганом оператор завершує сюжет, запрошуючи усіх охочих підключатись до вигідної пропозиції.