Мексиканський пивний бренд віддав шану мексиканцям у США
09 Тра 2023, 12:09

Мексиканський пивний бренд віддав шану мексиканцям у США

Остання робота компанія, що займається виробництвом декількох сортів пива лагер, Cerveza Victoria оспівує мексиканських американців, які залишаються вірними своїй культурі та процвітають у часто складних умовах Сполучених Штатів.

Нова кампанія та бренд-платформа від найстарішого мексиканського пивного бренду Victoria вшановує досвід мексиканських американців та їхній шлях до успіху в США.

Кампанія під назвою «Tu Victoria está aquí» («Твоя перемога тут») — це теплий фільм, знятий на плівку, дія якого відбувається у Лос-Анджелесі, місті, яке багато мексиканських американців називають своїм домом. Як зазначено в рекламі, мексиканські іммігранти продовжують подорожувати до Сполучених Штатів у пошуках кращого життя, незважаючи на те, що їхні подорожі часто пов’язані з невизначеністю та втраченим почуттям приналежності.

У фільмі молоді люди розмірковують про соціальну та системну несправедливість, з якою зіткнулися вони та їхні родини. Один чоловік говорить просто: «Найбільша перешкода в США — це існувати таким, яким ти є». А молода жінка згадує, як її «піддали остракізму за те, що вона була єдиною темношкірою людиною в кімнаті».

Дійсно, мексикансько-американська громада подолала нестерпні труднощі і досі робить свій внесок у розвиток цієї країни у незліченних способах. Реклама прославляє громаду на індивідуальному рівні, від її будівельників до музикантів і вчителів.

«Історія Victoria — це історія кожного мексиканця, який приїхав до США в пошуках можливостей не лише для себе, але й для наступних поколінь, — сказав Раян Андерсон, старший директор з маркетингу бренду Victoria. — Наша нова платформа створена для тих, хто бореться за збереження своїх мексиканських традицій, водночас будуючи нові в Америці, легко орієнтуючись в обох світах завдяки культурній плинності. Вікторія дає можливість американцям мексиканського походження прийняти своє коріння і не просто існувати тут, але й процвітати».

Кампанія, що складається з одного повнометражного фільму, двох 15-секундних іспаномовних роликів та додаткових матеріалів, стартувала на діджитал та соціальних платформах. Режисером кожного з них виступив мексиканський режисер Фаріде Шредер.

Креативне агентство Ogilvy Chicago очолило цю роботу. За словами виконавчого креативного директора Ogilvy Chicago Айзека Пагана (Isaac Pagan), команда об’єднала іспаномовних та мексикансько-американських стратегів з офісів у Чикаго, Маямі, Лос-Анджелесі та Вашингтоні, щоб втілити роботу в життя в автентичний спосіб.

Розкажіть друзям про новину