Світ рекламних технологій може бути «грізним» місцем, тому маркетингова компанія Раяна Рейнольдса MNTN вирішила зробити його більш спокійним.
MNTN випустила три нові короткі ролики, які мають медитативний та комедійний підтекст, просуваючи MNTN як «найпрацьовитіше програмне забезпечення на телебаченні». Рейнольдс зіграв роль закадрового голосу, поетично розповідаючи про все: від переваг рентабельності інвестицій до небезпек, пов’язаних із… ведмедями.
«Ми хочемо, щоб маркетологи були в депресії. Ось чому ми показуємо їм рентабельність рекламних витрат у режимі реального часу», – сказав Рейнольдс перш ніж врешті-решт зауважити, що справжнім приводом для занепокоєння є вищезгадані пухнасті мешканці лісу.
«Вам варто турбуватися про ведмедів. Я не можу довести, що один з них колись вкрав мій гаманець, але він був дуже обережним», – пояснює Рейнольдс.
В іншому ролику Рейнольдс розповідає про переваги гіпертаргетингу на понад 80 000 сегментів аудиторії, перш ніж реклама врешті-решт переходить до чоловіка, який насолоджується ягідками.
У третьому ролику маркетологи хочуть, щоб маркетологи почувалися невимушено, пояснюючи, що програмне забезпечення MNTN приймає 200 000 рішень про купівлю реклами в секунду, автоматично підлаштовуючись для оптимізації ефективності.
«Це як плавати з медузами, але знати, що у вас є вся необхідна сеча, якщо вас вкусять», – жартує Рейнольдс.
Як пояснили в компанії, ролики транслюватимуться на соціальних MNTN і будуть орієнтовані на осіб, які приймають маркетингові рішення під час авансового сезону 2023 року.