McDonald’s запустив чат-бот для створення бургера своєї мрії
02 Вер 2024, 14:26

McDonald’s запустив чат-бот для створення бургера своєї мрії

McDonald’s India запустив унікальну ініціативу, запрошуючи шанувальників створити бургери за допомогою штучного інтелекту.

Для цього клієнтам пропонується скористатися спеціальним чат-ботом на сайті, щоб створити свій ідеальний бургер. Він допомагатиме користувачам обирати з широкого спектру інгредієнтів, включаючи класичні улюблені, унікальні та екзотичні варіанти, а також фантазійні комбінації, що дозволить їм створити бургер для гурманів, який втілить їхні кулінарні мрії в реальність.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений McDonald's India (@mcdonaldsinindia)

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Учасники, які поділяться своїми творіннями на сторінці в Instagram, матимуть можливість виграти різноманітні винагороди.

Завдяки цій ініціативі McDonald’s прагне активно залучати клієнтів, втілюючи їхні креативні ідеї в майбутню колекцію бургерів «Signature Collection» задовго до її офіційного випуску.

«Signature Collection» дебютує в окремих закладах McDonald’s у Північній та Східній Індії 4 вересня, а потім поступово стане доступною в інших ресторанах регіону.

Розкажіть друзям про новину