McDonald’s India запустив унікальну ініціативу, запрошуючи шанувальників створити бургери за допомогою штучного інтелекту.
Для цього клієнтам пропонується скористатися спеціальним чат-ботом на сайті, щоб створити свій ідеальний бургер. Він допомагатиме користувачам обирати з широкого спектру інгредієнтів, включаючи класичні улюблені, унікальні та екзотичні варіанти, а також фантазійні комбінації, що дозволить їм створити бургер для гурманів, який втілить їхні кулінарні мрії в реальність.
Учасники, які поділяться своїми творіннями на сторінці в Instagram, матимуть можливість виграти різноманітні винагороди.
Завдяки цій ініціативі McDonald’s прагне активно залучати клієнтів, втілюючи їхні креативні ідеї в майбутню колекцію бургерів «Signature Collection» задовго до її офіційного випуску.
«Signature Collection» дебютує в окремих закладах McDonald’s у Північній та Східній Індії 4 вересня, а потім поступово стане доступною в інших ресторанах регіону.