McDonald’s запустив чат-бот для створення бургера своєї мрії
02 Вер 2024, 14:26

McDonald’s запустив чат-бот для створення бургера своєї мрії

McDonald’s India запустив унікальну ініціативу, запрошуючи шанувальників створити бургери за допомогою штучного інтелекту.

Для цього клієнтам пропонується скористатися спеціальним чат-ботом на сайті, щоб створити свій ідеальний бургер. Він допомагатиме користувачам обирати з широкого спектру інгредієнтів, включаючи класичні улюблені, унікальні та екзотичні варіанти, а також фантазійні комбінації, що дозволить їм створити бургер для гурманів, який втілить їхні кулінарні мрії в реальність.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений McDonald's India (@mcdonaldsinindia)

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Учасники, які поділяться своїми творіннями на сторінці в Instagram, матимуть можливість виграти різноманітні винагороди.

Завдяки цій ініціативі McDonald’s прагне активно залучати клієнтів, втілюючи їхні креативні ідеї в майбутню колекцію бургерів «Signature Collection» задовго до її офіційного випуску.

«Signature Collection» дебютує в окремих закладах McDonald’s у Північній та Східній Індії 4 вересня, а потім поступово стане доступною в інших ресторанах регіону.

Розкажіть друзям про новину