McDonald’s запросив британців зробити замовлення, як репер Stormzy
13 Лют 2025, 11:16

McDonald’s запросив британців зробити замовлення, як репер Stormzy

Після успіху кампанії «Famous Orders» у США, McDonald’s об’єднався з репером Stormzy, щоб запустити кампанію у Великобританії.

Рекламний ролик показує, як виконавець робить замовлення в McDonald’s, а клієнти по всій країні, що стоять у черзі, надихаються замовляти «The Stormzy Meal». За жартівливим поворотом, коли вони роблять замовлення, південнолондонський акцент репера лунає з їхніх вуст, дозволяючи їм «замовляти, як Stormzy».

Окрім цього, на честь репера перейменували місцевий McDonald’s у лондонському районі Кройдон на «Big Mikes». Місцеві жителі отримають ексклюзивний доступ до «The Stormzy Meal» за 48 годин до національного запуску, вшановуючи героя кампанії.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину