McDonald’s перетворив свої ресторани на велосипедні заправки
15 Тра 2024, 10:43

McDonald’s перетворив свої ресторани на велосипедні заправки

McDonald’s Philippines запустив «Ride the Arches» — рух на педалях, який перетворює ресторани McDonald’s на заправки для велосипедів.

Він розпочався після того, як McDonald’s помітив, що все більше і більше його 700+ ресторанів на Філіппінах стають улюбленою зупинкою для велосипедистів, і почав інвестувати в інфраструктуру Bike & Dine у 2021 році — інновацію McDonald’s Philippines.

Об’єкти Bike & Dine включають станції для ремонту велосипедів та зарядки для електровелосипедів, інтегровані стійки для велосипедів та обідні столики, а також безпечні для велосипедистів «Ride-Thru». У країні, де на кожного власника автомобіля припадає чотири власники велосипедів, ці заклади допомагають вирішити проблему нестачі велосипедної інфраструктури, адже буває важко знайти безпечні місця для перепочинку, зарядки електровелосипедів та дрібного ремонту.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Тоді McDonald’s дав завдання агенції Leo Burnett Manila, щоб пересадити націю на велосипеди і перетворити ресторани McDonald’s на обов’язкові зупинки під час будь-якої велоподорожі. Тоді з’явилась «Ride the Arches» — програма, що заохочує велосипедистів відкривати для себе деякі з наймальовничіших ресторанів McDonald’s у світі, особливо ті, що пропонують послуги Bike & Dine.

Кеннет С. Янг, генеральний директор і президент McDonald’s Philippines, сказав: «McDonald’s запустив послуги Bike & Dine під час пандемії після того, як побачив сплеск використання велосипедів по всій країні. Ми побачили можливість покращити клієнтський досвід для наших двоколісних клієнтів і стати прихильниками сталої мобільності, заохочуючи більше клієнтів їздити на велосипеді».

Щоб розпочати кампанію «Ride the Arches», McDonald’s закликав велосипедні групи по всій країні створити маршрути, які б пролягали від арки до арки, з McDonald’s як початковою та кінцевою точкою. Компанія також залучила велоінфлюенсерів, щоб вони створили свої улюблені маршрути і поділилися ними у популярних велосипедних застосунках, таких як Strava або Komoot.

Потім McDonald’s організував серію громадських велопробігів під назвою #TourDeMcDo. Під час цих поїздок учасники отримують безкоштовну їжу, спеціальні страви для велосипедистів та сувеніри для тих, хто ділиться найкращими фотографіями або проїжджає найбільшу кількість кілометрів.

Розкажіть друзям про новину