15 Тра 2024, 10:43

McDonald’s перетворив свої ресторани на велосипедні заправки

McDonald’s Philippines запустив «Ride the Arches» — рух на педалях, який перетворює ресторани McDonald’s на заправки для велосипедів.

Він розпочався після того, як McDonald’s помітив, що все більше і більше його 700+ ресторанів на Філіппінах стають улюбленою зупинкою для велосипедистів, і почав інвестувати в інфраструктуру Bike & Dine у 2021 році — інновацію McDonald’s Philippines.

Об’єкти Bike & Dine включають станції для ремонту велосипедів та зарядки для електровелосипедів, інтегровані стійки для велосипедів та обідні столики, а також безпечні для велосипедистів «Ride-Thru». У країні, де на кожного власника автомобіля припадає чотири власники велосипедів, ці заклади допомагають вирішити проблему нестачі велосипедної інфраструктури, адже буває важко знайти безпечні місця для перепочинку, зарядки електровелосипедів та дрібного ремонту.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Тоді McDonald’s дав завдання агенції Leo Burnett Manila, щоб пересадити націю на велосипеди і перетворити ресторани McDonald’s на обов’язкові зупинки під час будь-якої велоподорожі. Тоді з’явилась «Ride the Arches» — програма, що заохочує велосипедистів відкривати для себе деякі з наймальовничіших ресторанів McDonald’s у світі, особливо ті, що пропонують послуги Bike & Dine.

Кеннет С. Янг, генеральний директор і президент McDonald’s Philippines, сказав: «McDonald’s запустив послуги Bike & Dine під час пандемії після того, як побачив сплеск використання велосипедів по всій країні. Ми побачили можливість покращити клієнтський досвід для наших двоколісних клієнтів і стати прихильниками сталої мобільності, заохочуючи більше клієнтів їздити на велосипеді».

Щоб розпочати кампанію «Ride the Arches», McDonald’s закликав велосипедні групи по всій країні створити маршрути, які б пролягали від арки до арки, з McDonald’s як початковою та кінцевою точкою. Компанія також залучила велоінфлюенсерів, щоб вони створили свої улюблені маршрути і поділилися ними у популярних велосипедних застосунках, таких як Strava або Komoot.

Потім McDonald’s організував серію громадських велопробігів під назвою #TourDeMcDo. Під час цих поїздок учасники отримують безкоштовну їжу, спеціальні страви для велосипедистів та сувеніри для тих, хто ділиться найкращими фотографіями або проїжджає найбільшу кількість кілометрів.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео