McDonald’s UAE запустив кампанію «After-Dinner Dinner», у рамках якої клієнти, які залишилися голодними після обіду у фешенебельному ресторані, можуть прийти до McDonald’s і пред’явити свій чек з вишуканого ресторану в обмін на безкоштовну їжу.
Рекламна кампанія була розроблена агентством FP7McCann.
«Я завжди ходив до McDonald’s після якогось заходу або прогулянки, тому що мені гарантована смачна їжа і гарний час, — сказав Федеріко Фанті, креативний директор FP7McCann. — Коли команда помітила, що ми всі робимо одне й те саме, ми зрозуміли, що тут є глибока ідея. Той факт, що саме рахунок з вишуканого ресторану відкрив рекламну кампанію, зробив її дотепною та цікавою».
Кампанія включає в себе постери для зовнішньої реклами.

