McDonald’s нагодує безкоштовно тих, хто голодний після вишуканих ресторанів
06 Бер 2024, 16:12

McDonald’s нагодує безкоштовно тих, хто голодний після вишуканих ресторанів

McDonald’s UAE запустив кампанію «After-Dinner Dinner», у рамках якої клієнти, які залишилися голодними після обіду у фешенебельному ресторані, можуть прийти до McDonald’s і пред’явити свій чек з вишуканого ресторану в обмін на безкоштовну їжу.

Рекламна кампанія була розроблена агентством FP7McCann.

«Я завжди ходив до McDonald’s після якогось заходу або прогулянки, тому що мені гарантована смачна їжа і гарний час, — сказав Федеріко Фанті, креативний директор FP7McCann. — Коли команда помітила, що ми всі робимо одне й те саме, ми зрозуміли, що тут є глибока ідея. Той факт, що саме рахунок з вишуканого ресторану відкрив рекламну кампанію, зробив її дотепною та цікавою».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Кампанія включає в себе постери для зовнішньої реклами.

Розкажіть друзям про новину