McDonald’s запропонував пляжний рушник замість іграшки в Хеппі Міл
24 Чер 2024, 13:29

McDonald’s запропонував пляжний рушник замість іграшки в Хеппі Міл

Цього року McDonald’s вже змусив людей говорити про себе, оскільки ще в травні компанія оголосила, що оновить свій класичний Хеппі Міл кількома абсолютно новими позиціями.

Італійський McDonald’s вирішив першим почати дивувати своїх споживачів і додав до класичного Хеппі Мілу замість традиційної іграшки безкоштовний пляжний рушник.

Користувач @colonelsanders69 опублікував відео у TikTok, у якому він замовив Хеппі Міл з пляжним рушником. Рушник виявився достатньо великим і містив зображення картоплі фрі з логотипом McDonald’s на ньому.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
@colonelsanders69 Getting the Italian McDonald’s beach towel! 🇮🇹 #italy #travel #mcdonalds #rome #vacation #italy🇮🇹 #italyvacation #fastfood #beachvibes #beachtowel #mcdonalds #mcdonaldssecrets #europeansummer #europe #italytiktok @Poopyspoon ♬ Pennies From Heaven – Remastered – Louis Prima

Відтоді пляжні рушники стали вірусними, а хтось на Reddit навіть створив пост із проханням до тих, хто збирається до Італії, привезти пляжний рушник McDonald’s до Нью-Йорка.

Traveling to Italy? Please bring back a promotional McDonald’s beach towel to NYC!
byu/adammash1 inItalyTravel

Розкажіть друзям про новину