Цього року McDonald’s вже змусив людей говорити про себе, оскільки ще в травні компанія оголосила, що оновить свій класичний Хеппі Міл кількома абсолютно новими позиціями.
Італійський McDonald’s вирішив першим почати дивувати своїх споживачів і додав до класичного Хеппі Мілу замість традиційної іграшки безкоштовний пляжний рушник.
Користувач @colonelsanders69 опублікував відео у TikTok, у якому він замовив Хеппі Міл з пляжним рушником. Рушник виявився достатньо великим і містив зображення картоплі фрі з логотипом McDonald’s на ньому.
@colonelsanders69 Getting the Italian McDonald’s beach towel! 🇮🇹 #italy #travel #mcdonalds #rome #vacation #italy🇮🇹 #italyvacation #fastfood #beachvibes #beachtowel #mcdonalds #mcdonaldssecrets #europeansummer #europe #italytiktok @Poopyspoon ♬ Pennies From Heaven – Remastered – Louis Prima
Відтоді пляжні рушники стали вірусними, а хтось на Reddit навіть створив пост із проханням до тих, хто збирається до Італії, привезти пляжний рушник McDonald’s до Нью-Йорка.
Traveling to Italy? Please bring back a promotional McDonald’s beach towel to NYC!
byu/adammash1 inItalyTravel