05 Кві 2024, 16:53

McDonald’s запропонував підписати угоду, яка зобов’язує завжди ділитися нагетсами

McDonald’s UK та креативна агенція Leo Burnett UK запросила найкращих друзів закріпити своє зобов’язання ділитися нагетсами офіційним договором в рамках їхньої останньої кампанії «The Pre-Nug Agreement».

Спільне споживання курячих нагетсів — це найвищий акт любові та відданості. Вперше в історії McDonald’s робить це зобов’язання офіційним. Кампанія заохочує до участі, запрошуючи підписати власну угоду за допомогою спеціального фільтру McDonald’s UK в Instagram.

Підтримку активації надає ролик який показав підготовку до підписання угоди друзями, які вирішили вивести свої стосунки на новий рівень, пообіцявши ділитись курячими нагетсами разом назавжди. Протягом ролика швидко стало зрозуміло, що угода може бути не для всіх, адже курячі нагетси занадто смачні, щоб ділитися ними з будь-ким.

Фільтр та ролик з’явились після «витоку фото» зірки реаліті-шоу «Острів кохання» та інфлюенсерку Міллі Корт, яка виходила з офісу зі шлюбним контрактом у руках. Метою кампанії, яку проводило комунікаційне агентство Ready10, було змусити громадськість повірити, що вона нарешті зв’язала себе узами шлюбу з колишнім учасником шоу та бойфрендом Ліамом Ріардоном.

У ролику, опублікованому в Instagram, Міллі розповіла, що це було підписання «The Pre-Nug Agreement» зі своєю найкращою подругою Хлоєю Берроуз.

Окрім залучення інфлюенсерів, кампанія «The Pre-Nug Agreement» також включатиме власні медіа-активації, включаючи короткі ролики та стикери, знижку на нагетси, а також друковані версії «The Pre-Nug Agreement» на підносах у ресторанах McDonald’s і в національній рекламі в пресі.

Джеймс Міллерс та Ендрю Лонг, виконавчі креативні директори Leo Burnett UK, зазначили: «Коли щось настільки смачне, що домовленість про те, щоб поділитися, потребує невеликого офіційного оформлення. Це складне питання — чи будете ви ділити 50/50? Хто отримує опіку над соусом барбекю? Чесно кажучи, ми були творчими партнерами протягом тривалого часу, і питання про те, чи будемо ми ділитися, все ще висить у повітрі».

Метт Рейшауер, директор з маркетингу McDonald’s UK&I, сказав: «Вічна суперечка про те, з ким ділитися нагетсами… просто стала частиною нашої культури. «The Pre-Nug Agreement» визнає це і дозволяє фанатам письмово зафіксувати свої власні зобов’язання щодо спільного використання нагетсів. Не можу дочекатися, щоб побачити, до чого це призведе».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео