Netflix інтегрував реальну кампанію McDonald’s до нового сезону популярного серіалу «Емілі в Парижі» в рамках інноваційного партнерства.
Головна героїня шоу Емілі працює в розкішному французькому рекламному агентстві Savoir.
Героїня буде допомагати McDonald’s у просуванні McBaguette у Франції. Шоу вплітатиметься у сюжетну лінію кампанії, яку McDonald’s фактично готується запустити у Франції для просування свого нового продукту.
Щоб супроводжувати шоу, McDonald’s проводить конкурс для шанувальників шоу, щоб виграти багет It Bag, який фігурує в сюжетній лінії. Мережа ресторанів фаст-фуду також створила спеціальне меню на честь серіалу у своїх французьких франшизах. McBaguette доступний з гарячим шоколадом і малиновим печивом.
Двом інфлуенсерам повідомляли свої спільноти про можливість дізнатися більше про активацію на сторінці McDonald’s у Instagram 27 грудня.
«Емілі в Парижі», схоже, є експериментальним майданчиком для рекламного бізнесу Netflix після того, як шоу використовувалося як перший тизер того, як виглядатиме реклама на початку ролика на сервісі.
Угоди з продакт-плейсменту також широко використовуються в таких серіалах, як «Дуже дивні дива», «Статеве виховання» та інші.