McDonald’s з’явився в серіалі «Емілі в Парижі»
23 Гру 2022, 14:31

McDonald’s з’явився в серіалі «Емілі в Парижі»

Netflix інтегрував реальну кампанію McDonald’s до нового сезону популярного серіалу «Емілі в Парижі» в рамках інноваційного партнерства.

Головна героїня шоу Емілі працює в розкішному французькому рекламному агентстві Savoir.

Героїня буде допомагати McDonald’s у просуванні McBaguette у Франції. Шоу вплітатиметься у сюжетну лінію кампанії, яку McDonald’s фактично готується запустити у Франції для просування свого нового продукту.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Щоб супроводжувати шоу, McDonald’s проводить конкурс для шанувальників шоу, щоб виграти багет It Bag, який фігурує в сюжетній лінії. Мережа ресторанів фаст-фуду також створила спеціальне меню на честь серіалу у своїх французьких франшизах. McBaguette доступний з гарячим шоколадом і малиновим печивом.

Двом інфлуенсерам повідомляли свої спільноти про можливість дізнатися більше про активацію на сторінці McDonald’s у Instagram 27 грудня.

«Емілі в Парижі», схоже, є експериментальним майданчиком для рекламного бізнесу Netflix після того, як шоу використовувалося як перший тизер того, як виглядатиме реклама на початку ролика на сервісі.

Угоди з продакт-плейсменту також широко використовуються в таких серіалах, як «Дуже дивні дива», «Статеве виховання» та інші.

Розкажіть друзям про новину