McDonald’s випустив вебсеріал про роботу у своїх ресторанах
22 Січ 2024, 11:05

McDonald’s випустив вебсеріал про роботу у своїх ресторанах

McDonald’s Denmark випустив 6-серійний вебсеріал «Everything changes», який показав, як усе змінюється, коли молода людина отримує свою першу роботу.

Маючи 8 000 працівників у понад 100 ресторанах, McDonald’s є одним із найбільших молодіжних роботодавців Данії, а середній вік працівників — 19 років, і для багатьох молодих людей McDonald’s є першою зустріччю з трудовим життям.

Серіал показав нещодавно прийняту на роботу дівчину Фрею, яка намагається встигнути все, а також менеджера Джонатана, який незважаючи на свої 22 роки, вже має за плечима довгу кар’єру і є досвідченим керівником. Зустріч між ними перевернула все з ніг на голову, і раптом майбутнє стало виглядати інакше, ніж вони спочатку думали.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Розробкою серіалу займалось агенство Nord DDB.

«Серіалом «Everything changes» ми хочемо показати, що робота в McDonald’s — це більше, ніж просто бургери та картопля фрі. Ми приділяємо значну увагу розвитку наших співробітників і щорічно навчаємо понад 1100 працівників на внутрішніх і зовнішніх тренінгах та курсах. Цим серіалом ми намагаємося покінчити з упередженнями, які, на жаль, переважають щодо роботи в McDonald’s. Для одних ця робота є гарним початком трудового життя, а для інших — початком довгої кар’єри, і ми хочемо показати це», — говорить Томас Йохансен, керівнкик відділу маркетингу в McDonald’s Denmark.

Усі шість епізодів можна переглянути на YouTube-каналі McDonald’s Denmark.

Розкажіть друзям про новину