McDonald’s до платинового ювілею королеви Єлизавети II запустив королівську кампанію.
Вона була проведена агентством Ready10 у партнерстві з Leo Burnett і пропонує тимчасовий новий слоган, зміну культової упаковки бренду, джингл Five Note Sting, мерчендайз, знижки, зовнішню рекламу та багато іншого.

Агентствам було доручено підтримати офіційне партнерство McDonald’s із Platinum Jubilee Pageant, конкурсом, що відбудеться у неділю, 5 червня 2022 року біля Букінгемського палацу, таким чином, щоб в ігровій формі залучити глядачів до цього культурного моменту.
Також бренд на якийсь час змінив слоган на «One’s lovin’ it» і вперше оновив культовий джингл, записаний за участю Королівського філармонічного оркестру.
Агентство Leo Burnett випустило фарфорові версії упаковок їжі. Купити їх не можна, вони будуть розіграні у додатку компанії. Клієнти також зможуть використати програму, щоб отримати ексклюзивні пропозиції McDelivery, присвячені ювілею.

Луїза Пейдж, керівник відділу споживчих комунікацій та партнерства McDonald’s у Великій Британії та Ірландії, сказала: «Уся країна з нетерпінням чекає можливості зібратися разом, щоб відсвяткувати подію цього тижня, і я дуже рада, що ми приєднуємося до вечірки у дусі McDonald’s. Ми раді надати нашим клієнтам задоволення і велику користь, беручи участь у цьому національному святі».
Марк Елвуд, виконавчий креативний директор Leo Burnett London, відмітив: «Оскільки країна готується відсвяткувати ювілей, завжди існує величезний суспільний попит на товари, тож це найкращий спосіб зробити McDonald’s частиною цього моменту».