McDonald’s об’єднався зі креатором діджитал контенту Карен Ікс Ченг, щоб запустити інтерактивну кампанію на честь Місячного Нового року.
За словами Елізабет Кемпбелл, старшого директора McDonald’s зі стратегії культурної взаємодії, гігант фаст-фуду сподівається, що зусилля щодо «технологічного просування» відзначать свято та допоможуть підняти настрій спільноті американців азіатського походження та мешканців островів Тихого океану.
«Ми знаємо, що наші фанати живуть на стику інновацій та культури, і саме тут McDonald’s має піти їм назустріч», — сказала Кемпбелл.
Центральне місце в кампанії, створеній агенцією IW Group, займає рекламний ролик, який є одним з перших, у якому використовується технологія нейронних полів (NeRF), яка використовує штучний інтелект для створення 3D-сцени. Рекламний ролик натхненний дитячими спогадами Ченг про свято та містить заклик до дії за допомогою QR-коду, що веде до інших елементів кампанії. Використання в рекламі технології NeRF пов’язане з тим, що штучний інтелект стає ключовою технологією маркетологів.
Поряд з рекламою McDonald’s повертається в метавсесвіт, щоб відсвяткувати Місячний Новий рік, як це було торік. Активація цього року уявляє майбутнє свята із 3D-скульптурами дванадцяти тварин китайського зодіаку. Бренд також проведе спеціальні заходи у діджитал просторі, у тому числі святкування Року Кролика 25 січня та вечір із Ченг у формі аватара 2 лютого.
Завершує кампанію фільтр доповненої реальності у Instagram, який використовує 3D-ілюзію для переходу від року Тигра до року Кролика. Водночас реклама на основі штучного інтелекту, метавсесвіт та фільтр доповненої реальності продовжують використовувати діджитал можливості McDonald’s для святкування Місячного Нового року.