Нещодавно McDonald’s представив у Румунії позиціонування #SomethingGood, спрямоване на захист молоді. Слідом за цим бренд випустив кампанію-маніфест, яка обіцяє клієнтам свіжі інгредієнти в їхніх замовленнях, які вони доставляють за допомогою простої у використанні технології.
Рекламний ролик, випущений у травні, містив зображення молодих людей, які насолоджуються своїм життям, працюючи в McDonald’s та розвиваючи своє майбутнє. Тепер, через два місяці, бренд продовжив тему в тому ж дусі.
Створений DDB Romania, «SomethingGood Manifesto» використовує поезію, щоб нагадати клієнтам про меню та послуги, які McDonald’s може їм запропонувати, продовжуючи при цьому свій соціальний внесок у розвиток молоді.
Новий ролик для того, щоб перевернути стереотипи покоління Z з ніг на голову, викривши міфи про негативні якості молодих людей та замінивши їх на позитивні альтернативи.
За даними DDB, у Румунії 44% співробітників McDonald’s молодше 25 років. Як бренд роботодавця, телевізійна кампанія пропонує молодим людям по всій країні допомогу, включаючи пропозицію стипендіальних програм та заохочення до завершення освіти.
«Ми раді, що нам вдалося створити в Румунії нову іміджеву кампанію для вже культового бренду McDonald’s, яка нагадує людям про всіх #SomethingGoods, які вони зустрічають, переступаючи поріг ресторанів. Співпраця з Bruja та Vlad Flueraru, двома молодими артистами, які перебувають на румунській музичній сцені, допомогла нам зробити кампанію ще більш актуальною в галузі поп-культури», — прокоментувала Роксана Ніце, креативний директор DDB Romania.
Компанія складається з рекламних роликів на телебаченні, розширеного онлайн-відео, OOH, друкованих та діджитал матеріалів.
«На ринку, орієнтованому на смак, McDonald’s не лише зупиняється на смачних гамбургерах, якими він добре відомий, а й постійно розвивається на інших рівнях, які зміцнюють здоров’я бізнесу: турбота про якість продукції, підтримка місцевих постачальників, дотримання та перевищення всіх стандартів», — пояснила Ірина Анхелеску, директор з маркетингу Premier Restaurants Romania.
«Кампанія, яку ми щойно запускаємо, фокусується на всіх цих аспектах, які наголошують на тому, як ми робимо свою роботу щодня. Це деталі, які, можливо, менш помітні у нашій діяльності, але якими ми пишаємось і якими хочемо поділитися з нашими споживачами», — додала Анхелеску.