McDonald’s повернув свою вірусну котячу лежанку на китайський ринок, проте з оновленим дизайном.
Натхненна пакетами McDelivery, нова лежанка може використовуватися як рюкзак або сумка для транспортування котів. У всіх трьох моделях передбачені дверцята, щоб домашні улюбленці могли входити/виходити або просто висовувати голову.
500 000 котячих лежанок були доступні у якості безкоштовних подарунків для всіх, хто замовив доставку спеціального обіду на 2 персони через застосунок McDonald’s в період з 15 по 19 листопада.
Тема #麦当劳猫窝# («котяче ліжко McDonald’s») має 140 мільйонів переглядів на Weibo, китайській платформі мікроблогів, подібній до X (Twitter).
Тим часом, користувачі, які публікували на Weibo фотографії котів з паперовими пакетами McDonald’s разом з хештегом, могли виграти одну з з котячих лежанок.
У 2021 року McDonald’s випустив першу серію котячих лежанок для китайського ринку, дизайн яких був натхненний коробками з-під класичних бургерів McDonald’s, зокрема чизбургера, біг-мака та філе-о-фіш. Попередня тема #能睡猫的汉堡盒# («Коробки з-під бургерів, у яких можуть спати коти») набрала 55,22 мільйона переглядів на Weibo, і, схоже, McDonald’s перевершив свій минулий результат.
Варто зазначити, окрім McDonald’s, власну лежанку для котів створила і Tesla, а минулого року — KFC.