20 Лис 2023, 11:15

McDonald’s представив лежанку для котів

McDonald’s повернув свою вірусну котячу лежанку на китайський ринок, проте з оновленим дизайном.

Натхненна пакетами McDelivery, нова лежанка може використовуватися як рюкзак або сумка для транспортування котів. У всіх трьох моделях передбачені дверцята, щоб домашні улюбленці могли входити/виходити або просто висовувати голову.

500 000 котячих лежанок були доступні у якості безкоштовних подарунків для всіх, хто замовив доставку спеціального обіду на 2 персони через застосунок McDonald’s в період з 15 по 19 листопада.

Отримайте практичні рішення для вашого бізнесу від лідерів Ajax, Prom.ua, Promodo, Respeecher, twid.studio та ще 60+ компаній на GET Business Festival!

13 грудня понад 70 бізнес-практиків поділяться дієвими інструментами просування бізнесу, найкращими КСВ-практиками та стратегіями реалізації up-to-date комунікаційних та рекламних кампаній.

Долучайтеся, аби впровадити інновації раніше за конкурентів і вражати креативними кампаніями.

Зареєструватись

Тема #麦当劳猫窝# («котяче ліжко McDonald’s») має 140 мільйонів переглядів на Weibo, китайській платформі мікроблогів, подібній до X (Twitter).

Тим часом, користувачі, які публікували на Weibo фотографії котів з паперовими пакетами McDonald’s разом з хештегом, могли виграти одну з з котячих лежанок.

У 2021 року McDonald’s випустив першу серію котячих лежанок для китайського ринку, дизайн яких був натхненний коробками з-під класичних бургерів McDonald’s, зокрема чизбургера, біг-мака та філе-о-фіш. Попередня тема #能睡猫的汉堡盒# («Коробки з-під бургерів, у яких можуть спати коти») набрала 55,22 мільйона переглядів на Weibo, і, схоже, McDonald’s перевершив свій минулий результат.

Варто зазначити, окрім McDonald’s, власну лежанку для котів створила і Tesla, а минулого року — KFC.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео