McDonald’s попросив фудблогерів визначити смак свого нового бургера
17 Сер 2022, 16:54

McDonald’s попросив фудблогерів визначити смак свого нового бургера

Унікальні пункти меню McDonald’s у всьому світі стають популярними в мережі, а в публікаціях перераховують дивовижні національні страви — від McSpicy Paneer Burger в Індії до кукурудзяного пирога в Малайзії. Але коли справа доходить до запуску одного з цих продуктів, як бренд задовольняє місцеві уподобання та залучає нових клієнтів?

Нещодавній прикладом стала презентація нового бургера преміум-класу «Маестро» у країнах Балтії — Естонії, Латвії та Литві. Завдання McDonald’s полягало в тому, щоб зробити рекламну кампанію продукту актуальною на трьох різних ринках, залучаючи при цьому молоду аудиторію, яка зазвичай не харчується у мережі фаст-фуду.

McDonald’s звернувся до фуд-блогерів із трьох різних країн для реклами бургера. Хоча фаст-фуд не був звичайною справою інфлюенсерів, бренд обрав їх як представників, тому що вони краще розуміли смакові уподобання та менталітет своїх місцевих ком’юніті.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Рекламну кампанію створило агентство TBWA Latvia.

Реклама починається з постановки питання про те, яким має бути смак бургера, приготовлений у країнах Балтії. Блогери дають відповіді, описуючи загальні характеристики мешканців Прибалтики.

Кожна характеристика пов’язується з інгредієнтом нового бургера, таким як гострий халапеньо-перець і соковиті помідори. Бургер «Маестро» складається з нетрадиційних інгредієнтів, які є місцевими для кожного регіону.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео