McDonald’s довів, що він не є ідеальним місцем для першого побачення
31 Бер 2025, 10:39

McDonald’s довів, що він не є ідеальним місцем для першого побачення

Чи влаштували би перше побачення в McDonald’s? Скажіть чесно. Інтернет сказав своє слово, і відповідь — рішуче «ні». Перше побачення — це все про те, щоб справити враження, продумати вбрання, відрепетирувати ідеальний початок розмови, прикинутися, що насправді не любите занурювати картоплю фрі в морозиво.

Але що відбувається, коли нерви вщухають, коли тиск спадає, коли кохання стає справжнім? Саме тоді в справу вступає McDonald’s.

У співпраці з агентством FP7McCann Dubai нова кампанія перевертає сценарій сучасних стосунків, приймаючи просту істину: McDonald’s може не бути ідеальним місцем для першого побачення, але він ідеальний для кожного другого, десятого, сотого побачення.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Через проникливий фільм та серію яскравих друкованих матеріалів кампанія показує справжню, нефільтровану красу стосунків, їхні етапи, віхи, тихі проміжки між ними.

McDonald’s показав кохання так, як воно відбувається насправді. Нові починання, сповнені хвилювання та відкриттів. Доросле кохання, де пара з дитиною. І навіть кохання поза часом, яке святкує спільне життя, цінує кожну мить, не потребуючи слів.

Розкажіть друзям про новину