Виробник запальничок, бритв, механічних олівців і паперових виробів BIC запустив кампанію, в якій пояснив, що його запальнички, такі як модель EZ Reach, спеціально створені для камінів, каструль для фондю, смолоскипів та іншого. І під «іншим» бренд має на увазі траву.
Щоб донести цю думку, BIC запросив ікону кантрі-музики Віллі Нельсона до списку представників бренду, в якому вже є Snoop Dogg та Марта Стюарт, які брали участь у деяких успішних кампаніях бренду з 2021 року.
У новій роботі агентства Doner CX Нельсон постав в образі добродушного клептомана, який вкрав запальничку у свого приятеля Снупа і свічку у Марти. Якщо поєднати ці два предмети разом, то бешкетний Нельсон зможе насолодитися своїм «улюбленим ароматом трав», як сказав він своїм знаменитим приятелям у відеоконференції.
Поглиблюючи свої зв’язки з культурою каннабісу, BIC співпрацюватиме зі світовою суперзіркою до 2023 року. Час для співпраці з Нельсоном є знаковим, оскільки 89-річного артиста було номіновано на чотири премії Греммі, і він має скоро випустити свій новий альбом.
Нельсон, затятий прихильник федеральної легалізації, має власний бренд канабісу під назвою Willie’s Reserve.
Snoop Dog нещодавно запустив Death Row Cannabis, відгалуження новаторського лейблу Death Row Records, яким він тепер володіє, додавши до своїх інвестиції у цю сферу. Цього місяця в аптеках Південної Каліфорнії надійшли перші продукти у вигляді преролів.
За словами Кетті П’єн, віце-президента з маркетингу BIC North America, Снуп та Марта встановили «грайливу динаміку». Бренд прагне «розширити привабливість кампанії, вітаючи шанувальників Віллі».
Новий проект BIC, який отримав назву «Most Borrowed Lighter,», буде поширюватися на YouTube, Facebook, Instagram, TikTok, Pinterest, програмних платформах, телебаченні та зовнішньою рекламою, згідно з даними американського медіа-агентства Merkley + Partners.