Американська бізнесвумен Марта Стюарт займає центральне місце в новій кампанії онлайн-маркетплейсу послуг фрилансерів Fiverr.
Fiverr сподівається, що знайоме обличчя нагадає роботодавцям про необхідність шукати таланти в незвичних місцях, оскільки попит на спеціалізовані навички зростає. У ролику Стюарт виконала роль стажерки, яка розносить каву колегам, що нічого не знають про її таланти.
«Марта Стюарт — бізнес-магнатка, визнана в усьому світі завдяки своїй медіаімперії, — зазначив маркетинг-директор Fiverr Матті Яхав. — У сучасному світі багатогранних бізнесів і складних проєктів ми бачимо, що багато команд, включаючи команду Марти, роблять розумний і ефективний вибір, щоб знайти нові навички за межами свого бізнесу, залучаючи фрилансерів».
Окрім зйомок у відеороликах, Стюарт також стане амбасадоркою бренду. Кампанія покликана показати, які завдання бізнесвумен делегує фрилансерам, а також до яких навичок спостерігається сплеск інтересу на платформі.
Також у рамках кампанії троє користувачів отримають тридцятихвилинну консультацію від Стюарт, а також подарункову картку Fiverr на $1,000 для розвитку свого бізнесу.