Маркетплейс автодорожніх подорожей та бренд вишиванок запустили спільний проєкт
22 Сер 2023, 16:11

Маркетплейс автодорожніх подорожей та бренд вишиванок запустили спільний проєкт

BlaBlaCar, найбільший маркетплейс для доступних автодорожніх подорожей, та бренд українського вишитого одягу SVARGA пропонують долучитись до проєкту з популяризації української вишивки різних регіонів. Компанії розіграють індивідуальну вишиванку у своїх соціальних мережах. Результати розіграшу будуть оголошені 31 серпня.

BlaBlaCar зі SVARGA запрошують українців поринути у досвід дослідження своєї родинної спадщини та поділитися цими знахідками зі світом. SVARGA вже понад рік створюють колекцію з вишиванками з автентичними орнаментами різних регіонів України – “Вишивана Україна”. До Дня Незалежності бренд надасть можливість українцям доєднатись до поповнення колекції унікальними візерунками їхніх регіонів та родин. 

Як долучитись до проєкту та отримати унікальну вишиванку в подарунок?
  1. Знайти речі, які можуть розповісти історії минулих поколінь (це може бути одяг, прикраси, побутові речі, меблі, фото — усе, що залишилось від рідних).
  1. Зробити фото з цими речами та поділитись фото в stories або дописі для Instagram. У підписі відмітити сторінки в Instagram брендів.
  1. Поставити + в коментарях під спільним дописом SVARGA та BlaBlaCar в Instagram.

Переможця розіграшу визначать за допомогою рандомайзера 31 серпня.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину