Маркетплейс автодорожніх подорожей та бренд вишиванок запустили спільний проєкт
22 Сер 2023, 16:11

Маркетплейс автодорожніх подорожей та бренд вишиванок запустили спільний проєкт

BlaBlaCar, найбільший маркетплейс для доступних автодорожніх подорожей, та бренд українського вишитого одягу SVARGA пропонують долучитись до проєкту з популяризації української вишивки різних регіонів. Компанії розіграють індивідуальну вишиванку у своїх соціальних мережах. Результати розіграшу будуть оголошені 31 серпня.

BlaBlaCar зі SVARGA запрошують українців поринути у досвід дослідження своєї родинної спадщини та поділитися цими знахідками зі світом. SVARGA вже понад рік створюють колекцію з вишиванками з автентичними орнаментами різних регіонів України – “Вишивана Україна”. До Дня Незалежності бренд надасть можливість українцям доєднатись до поповнення колекції унікальними візерунками їхніх регіонів та родин. 

Як долучитись до проєкту та отримати унікальну вишиванку в подарунок?
  1. Знайти речі, які можуть розповісти історії минулих поколінь (це може бути одяг, прикраси, побутові речі, меблі, фото — усе, що залишилось від рідних).
  1. Зробити фото з цими речами та поділитись фото в stories або дописі для Instagram. У підписі відмітити сторінки в Instagram брендів.
  1. Поставити + в коментарях під спільним дописом SVARGA та BlaBlaCar в Instagram.

Переможця розіграшу визначать за допомогою рандомайзера 31 серпня.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину