Агенція стратегічного маркетингу MAKE SENSE розробила бренд та бізнес-стратегію для Study Less — однієї з найбільших онлайн-шкіл англійської мови в Україні.
Нова стратегія стала каталізатором для трансформації бренду та бізнесу, зробивши володіння англійською частиною ширшої ціннісної пропозиції.
Study Less трансформується в екосистему, в якій особистість може всебічно зростати та розвиватись. Як зазначено у місії бренду: «Ми існуємо, щоб через англійську мову відкривати людям світ безмежних можливостей, розвивати їхній потенціал та рухати до кращого життя». Study Less пропонує безмежний навчальний контент, допомагає людям вивчати англійську мову та надає платформу для особистісного розвитку та постійного зростання.
Ця стратегія підтверджується власним know-how школи — технологією навчання SEVEN_T, яка робить Study Less більше ніж школою. Вона включає в себе розмовні практики, speaking-клуби, пісенні уроки, граматичні вебінари, участь в комʼюніті, профільні уроки та офлайн зустрічі в більше ніж 100 містах в Україні і по всьому світу.
Окрема і важлива частина стратегії — це участь школи в розкритті особистого потенціалу своїх учнів. Нові унікальні продукти на стику саморозвитку і вивчення англійської мови будуть представлені до кінця року.
В рамках нової стратегії MAKE SENSE також зробили повний ребрендинг школи та оновили Customer Journey Map.