«Майже ангел» піднявся в небо, щоб допомогти людям, у ролику мобільного оператора
Український мобільний оператор lifecell розпочинає комунікаційний рік з нової іміджевої історії про роботу мережі в умовах війни. Слоган рекламної кампанії — «Тримаємо зв’язок!».
Ролик розповідає про інженера з експлуатації мереж, який буквально піднімається в небо, аби дати людям змогу сказати рідним і близьким найголовніші слова любові й надії. «Майже ангели» іноді вдаються до чудес, аби абоненти могли прочитати новини та зателефонувати найближчим. Саме тому слоган кампанії наголошує: «Тримаємо зв’язок!».
Наша історія — не лише про тих, хто задіяний на передовій мобільного фронту, тобто інженерів з експлуатації мереж. У нинішній кампанії lifecell відверто говорить про якість надання послуг у цей скрутний час. Зв’язок не завжди працює на високому рівні через незалежні від оператора обставини, але ми переборюємо труднощі заради абонентів.
Аві Щупак
керівниця відділу маркетингових комунікацій lifecell
Перша цьогорічна кампанія мобільного оператора транслюватиметься онлайн та на носіях зовнішньої реклами.
Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.