Майже 70% українців не вірять у Чорну п’ятницю: опитування
22 Лис 2023, 17:04

Майже 70% українців не вірять у Чорну п’ятницю: опитування

Rakuten Viber провів опитування серед українців і дізнався, чи вірять вони в Чорну п’ятницю та що планують купувати. В опитуванні в офіційному каналі Viber Україна взяли участь понад 46 тисяч користувачів.

Результати опитування показали, що 66% не вірять у «парад знижок» та вважають це маркетинговим ходом. Ще 20% респондентів не чекають на знижки, просто купуючи те, що треба та коли треба. 13% опитаних вірять, що знижки в Чорну п’ятницю є: 6,5% збираються полювати на знижки, інші 6,5% вірять, проте не планують шопінг. Тільки 1% українців не чули про Чорну п’ятницю.

На питання «Чи вірите ви в «парад знижок» на Чорну п’ятницю?» відповіді розподілилися наступним чином:

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
  • Не вірю, це все маркетинговий хід — 66%;
  • Не цікавлюсь таким, просто купую те, що треба, коли треба — 20%;
  • Вірю, планую цього року полювати на знижки — 6,5%;
  • Вірю, але не планую цього року нічого купувати — 6,5%;
  • Ніколи не чув/-ла про Чорну п’ятницю — 1%.

Команда Rakuten Viber також запитала, що саме планують купувати українці цього року під час розпродажів. 67% українців нічого не купуватимуть, 10% орієнтуватимуться на знижки. Решта респондентів відкладали шопінг в очікуванні Чорної п’ятниці: найпопулярнішою категорією стали одяг та взуття — їх планують придбати 7% опитаних. На акції на техніку для дому чекають 4%, на гаджети — також 4%. 3% українців купуватимуть косметику, продукти для догляду за собою та вітаміни, трохи менше купуватимуть товари для дому та ремонту (2%), і товари для домашніх улюбленців (2%). Найменше опитаних зазначили, що придбають товари для авто (1%) та підписки на корисні сервіси (менше 1%).

Відповіді на питання «Якщо відкладали шопінг в очікуванні Чорної п’ятниці, що плануєте придбати?» розподілилися таким чином:

  • Я нічого не купуватиму — 67%;
  • Завчасно не знаю, буду орієнтуватися на знижки — 10%;
  • Одяг та взуття — 7%;
  • Техніку для дому — 4%;
  • Гаджети — 4%;
  • Косметику, догляд за собою, вітаміни — 3%;
  • Товари для дому та ремонту — 2%;
  • Товари для домашніх улюбленців — 2%;
  • Товари для авто — 1%;
  • Підписки на корисні сервіси — менш як 1%.

Примітка: методика дослідження — анонімне онлайн-опитування, n>46 000.

Розкажіть друзям про новину